Йоахим Льoв управлява Volkswagen през историята на двете Германии

1011
2019

„Автомобилите могат да разпознават стените. Хората могат да ги преодоляват“: по повод юбилея от падането на Берлинската стена Volkswagen комбинира символични за изтока и запада места от времето на разделението на Германия.

Вчера бе 30-тата годишнина от падането на Берлинската стена. По повод на юбилея Volkswagen пусна реклама с треньора на националния отбор по футбол на Германия Йоахим Льов. Във видеото управлявайки ID.3 Льов преминава през някогашната вътрешноградска граница в Берлин. Същевременно рекламата популяризира ролята на Volkswagen като спонсор на Европейското първенство по футбол през 2020 г. Догодина шампионатът за пръв път ще се проведе с 12 домакина.

„За нас това Европейско е символ на голяма сила: три четвърти от служителите ни са в Европа. Затова за нас е важна бъдещата обединена Европа“, казва Юрген Щакман, член на управителния съвет, отговарящ за продажбите и маркетинга на марката VW.

60-секундната реклама е на тема „преодоляване на граници“. Във филма Йоахим Льов шофира електромобила ID.3 през Берлин. Камерата показва символи на разделението и обединението. 

Поантата: Льо стига до някогашната стена и функцията за аварийно спиране на автомобила спира колата навреме. „Автомобилите могат да разпознават стените. Хората могат да ги преодоляват“

Вижте рекламата тук:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=Hn6zAXOXSSQ&feature=emb_logo

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/autoupsw/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427