2019
„Автомобилите могат да разпознават стените. Хората могат да ги преодоляват“: по повод юбилея от падането на Берлинската стена Volkswagen комбинира символични за изтока и запада места от времето на разделението на Германия.
Вчера бе 30-тата годишнина от падането на Берлинската стена. По повод на юбилея Volkswagen пусна реклама с треньора на националния отбор по футбол на Германия Йоахим Льов. Във видеото управлявайки ID.3 Льов преминава през някогашната вътрешноградска граница в Берлин. Същевременно рекламата популяризира ролята на Volkswagen като спонсор на Европейското първенство по футбол през 2020 г. Догодина шампионатът за пръв път ще се проведе с 12 домакина.
„За нас това Европейско е символ на голяма сила: три четвърти от служителите ни са в Европа. Затова за нас е важна бъдещата обединена Европа“, казва Юрген Щакман, член на управителния съвет, отговарящ за продажбите и маркетинга на марката VW.
60-секундната реклама е на тема „преодоляване на граници“. Във филма Йоахим Льов шофира електромобила ID.3 през Берлин. Камерата показва символи на разделението и обединението.
Поантата: Льо стига до някогашната стена и функцията за аварийно спиране на автомобила спира колата навреме. „Автомобилите могат да разпознават стените. Хората могат да ги преодоляват“
Вижте рекламата тук: