И Renault вече има нова емблема

0603
2021

След Peugeot и KIA поредният производител с нова емблема е Renault. „Реджията“ вече залага на лого без 3D-визия и металически ефекти – то се доближава доста до това, което компанията използва през 70-те години. За първи път новото лого се появява в актуалните маркетингови кампании на Zoe, като стъпка по стъпка ще бъде въведено за цялата моделна гама на марката. Емблемата, която представлява ромб с двойни линии, е разположена и върху атрактивния прототип Renault 5.

Първото лого на Renault, представено през 1900 г., е в овална форма и включва инициалите на тримата братя основатели – Луи, Марсел и Фернанд. Впоследствие то е сменяно няколко пъти с кръгло, а характерният ромб е въведен чак през 1925 г. Последното лого на бранда е лансирано през 1992 и от 2013 бива модернизирано. Според говорител на Renault то било трудно четимо в по-малък размер при печат, а освен това изглеждало малко претоварено.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин