AUTO BILD България / И Ford Edge остана без скоростен лост

И Ford Edge остана без скоростен лост

Ford преработва своя голям SUV в техническо и визуално отношение. На Стария континент моделът ще бъде предлаган единствено като дизел


21
февр.
2018

Две години след лансирането на Edge Ford направи фейслифт на своя SUV – с освежена визия и усъвършенствана техника. В предната част правят впечатление LED-фаровете, които вече са серийни, както и новата радиаторна решетка. В зависимост от оборудването (ST Line, Trend, Titanium или Vignale) и радиаторната решетка се променя. Контурите на предния капак са „пипнати“. Под задното стъкло има черна ивица, благодарение на която задната част на SUV-а изглежда по-интересна. Преди всичко Ford модернизира асистиращите системи: SUV-ът разполага с предупреждение срещу сблъсък, асистент за избягване на препятствия, асистент за задръстванията, системата за следене на мъртвата зона, асистент за следене на лентата, автоматични дълги светлини и система, която автоматично спира автомобила след катастрофа. Както и досега, Edge ще бъде предлаган само и единствено с дизел – при вариант с битурбо развива 238 к.с. (досега – 210), а с една турбина генерира 190 к.с. (+10 в сравнение с предшественика). 4х4 е стандартно, а 8-степенният автоматик с „пера“ за превключване от волана е модернизиран.

На изложението NAIAS в Детройт AUTO BILD успя да се докосне до освежения Edge. По отношение на вътрешното пространство на SUV-а от среден клас няма много промени: скоростомерът е разположен в средата между два монитора, а автомобилът от изложението бе оборудван с удобен мултифункционален волан. Макар и удобни, седалките можеха да предлагат още по-добра странична опора, за да са достатъчно комфортни и при пътуване на дълги разстояния. Изработката е много добра, а инфотейнмънт и навигационната система остават непроменени. Опционално се предлага аудиосистема с 12 високоговорителя от Bang&Olufsen. Впечатление в кокпита на Edge прави отсъствието на скоростен лост. От Ford са го заменили с въртящ се превключвател на централната конзола. Има и спортен режим, управляван от бутона „S“. Пасажерите на задната седалка разполагат с достатъчно пространство за краката.

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >