2022
Изглежда историята се повтаря: почти 60 години след фалита на Borgward в Бремен, възроденото китайско издание на марката също oбяви неплатежоспособност. Това съобщават китайски медии. Ето какво публикува новинарският уебпортал Gasgoo: „Както компанията майка Foton съобщи, Beijing Borgward официално подаде молба за откриване на производство по несъстоятелност в (…) Пекин на 8 април.
През 2015 г. марката Borgward беше възродена от внука на основателя с помощта на китайската компания за производство на камиони Foton. През 2017 г. беше представен моделът BX7 – голям SUV, а след него на IAA дебютира концептуална Isabella на новото време.
Borgward привлече известни имена от автомобилната индустрия в лицето на мениджъра Улрих Уокър и дизайнера Андерс Уорминг. Oт 2019 г. eлектрическата версия на BX7 трябваше да се прави в Бремен (където преди близо век е основанa Borgward) – но това така и не се случи. От май 2018 г. BX7 TS започна да се продава в Германия на цени, стартиращи от 44 200 евро, но от модела бяха реализирани „хомеопатични“ количества.
В началото на 2019 г. Foton продаде своя дял в Borgward на китайскaта start-up компания Ucar. Въпреки че SUV сегментът процъфтява в Китай, Borgward не успя да се възползва от тази тенденция и продажбите никога не достигнаха очакваните нива. Последният модел на Borgward беше BX3, който беше пуснат в края на 2019 г. Проблемът беше, че той, също както BX5 и компания, не бяха нови разработки, а просто деривати на други китайски модели.
По данни от Китайската асоциация на автомобилните производители (CAAMP), Borgward Group е продала около 30 000 BX7 през 2017 г. Продажбите на Borgward в Китай достигнаха най-високото си ниво от 45 321 бройки през 2019 г., но тогава UCar купи много Borgward-и за собствения си автопарк. През 2020 г., в разгара на пандемията от COVID-19, реализациите на Borgward в Китай паднаха до 8703 броя, а година по-късно – до 3530 броя.