2023
1871
Continental Caoutchouc & Gutta-Percha е основана в Хановер на 8 октомври – петнадесет години преди производството на първия автомобил. Заводът на улица „Фаренвалдер“ произвежда гумирани тъкани за дъждобрани, термоси и плътни гуми за велосипеди и карети.
1875
Изображението на буен кон се появява за първи път върху продуктите на Continental, вдъхновено от герба на град Хановер. Възприето е като търговска марка на компанията през 1882 г.
1892
Повратен момент, в който Continental се превръща в първата германска компания, произвеждаща гуми за велосипеди.
1901
На 25 март първият автомобил на Карл Бенц, който по-късно ще бъде наречен Mercedes, е оборудван с гуми на Continental. Той постига победа в автомобилното състезание „Ница-Салон-Ница“, изминавайки 414 км за 6 часа, 45 минути и 48 секунди. Победата се оказва много силна реклама и стимулира разработването на нов дизайн на гумите.
1904
Continental представя първата в света автомобилна гума с шарка на протектора.
1908
Continental изобретява отделящата се джанта за автомобили – удивително постижение, което пести време и усилия при смяната на гуми.
1909
Автомобилните гуми не са всичко. Френският летец Луи Блерио влиза в историята с първия полет през Ламанша. Крилата и фюзелажът на самолета му са покрити с материал за самолети на Continental.
1921
Continental е първата германска компания, която пуска на пазара гумите с корда. Материалът на кордата е по-гъвкав, което е значително подобрение спрямо по-твърдото плетено ленено покритие.
1926
Възприета е употребата на сажди при производството на гуми за запълване с цел подсилване. Така гумите стават по-устойчиви на износване. В същото време това е причина за техния характерен цвят.
1936
Ключов момент в индустриалната история на ХХ век е производството на първата гума от синтетичен каучук отново в завода на Continental.
1952
Continental включва в предложенията си за Европа първите гуми, които са проектирани за зимни и заледени условия: M + S (от Mud and Snow или кал и сняг).
1955
Continental е първата германска компания, която започва производството на безкамерни гуми за леки автомобили в съответствие с изискванията на производителите на автомобили. Те са много по-надеждни в сравнение с традиционните гуми.
1960
Continental за първи път започва да произвежда масово радиални гуми. Компанията въвежда буквата „R“ като надпис върху тези гуми, което по-късно се превръща в стандартното обозначение за другите производители от цял свят.
1967
Търсенето на гуми от различни видове за различна употреба нараства с динамичното развитие на световното производство на автомобили. За да не изостава от пазара, Continental създава свой специализиран център за тестване. Пистата за тестване на гуми Contidrom отваря врати в покрайнините на Лимбургското поле.
1968
Първата електронно контролирана безпилотна кола излиза на тестовото трасе в Contidrom. Целта на новаторския проект е да определи как гумите могат да бъдат тествани прецизно чрез научни методи и при предварително програмирани условия. От друга страна, по този начин инженерите на Continental проправят пътя и за бъдещето на автономното шофиране.
1972
Continental представя друго свое голямо нововъведение: зимната гума без шипове Conti-Contact. Тя подобрява значително пътната безопасност при шофиране в трудни сезонни условия.
1999
Continental е сред пионерите в цифровизацията при гумите. Производителят на гуми демонстрира, че необходимите данни за усъвършенстване на системите за сигурност могат да се определят дори още по-прецизно и бързо, ако включат и гумите като източник на данни и информация.
2020
Continental задава нови стандарти, когато представя успешния си пилотен проект за значително по-точно следене на дълбочината на протектора чрез алгоритми и телеметрични данни от превозното средство.
2021
Представени са WinterContact TS 870 и WinterContact TS 870 P, които задават нови стандарти за разработването на зимни гуми от най-висок клас. Най-новата лятна гума на Continental с изключително висока ефективност, SportContact 7, също е представена публично.