2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
PEUGEOT 3008 HYBRID4 е мощен автомобил. 1,6-литровият 4-цилиндров агрегат с 200 к.с. и два електромотора със 110 к.с. на предната и със 112 к.с. на задната ос дават системна мощност от 300 к.с. Това е сериозно намерение, като благодарение на максималния въртящ момент от 520 Нм „французинът” спринтира за 5,7 секунди до темпо 100. Ако задържите крака си върху педала на газта, то ще вдигнете дори 240 км/ч. Сърцето на всеки фен на спортните автомобили ще започне да бие учестено при тези данни. За съжаление нито окачването, нито управлението са подготвени за теглото от 2 тона. Дори и с електромотор на задната ос, при бързо каране в завои ви липсва сцепление. Това е наистина жалко, тъй като 3008 Hybrid4 притежава заложби на спортист. Потвърждават го и добре оформените електрически регулиращи се спортни седалки, както и фино дозиращите се спирачки, които захапват здраво. Естествено, 3008 като Plug-in-Hybrid може да се движи и електрически. При реални условия всъщност не чак толкова дълго, колкото посочва производителят. От 62 километра във всекидневието остават около 40. Необходими са ви около 2 часа, за да заредите отново батерията с капацитет от 12,1 кВтч. Освен това французинът наистина не се движи много икономично. В хибриден режим разходът бе около 9 л/100 км. Доста спортно…
+ изглежда динамично и върви добре. Не трябва да се притеснявате нито на светофара, нито на магистралата
– ако карате спортно, ще забележите, че „французинът” не изпълнява всички свои обещания
PEUGEOT 3008 HYBRID4
СТАРТ 31-ви март 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 57.720 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 90 249 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,7 л А 95 Н/100 км