2018
Когато животът на една нация започва и завършва с телевизия „Планета“, това се усеща навсякъде – в облеклото на хората, в идеалите им, в стремежите им. Усеща се и в отношението им към автомобила и възприятието им за него. Напомням: годината е 2018 – и не от вчера около 80% от реализираните на българския пазар нови BMW-та са с 4х4-задвижване. Въпреки това основният въпрос у нас при обилен снеговалеж (и тема във Facebook) остава един и същ – дали „баварците“ са успели да се измъкнат от преспите или не. Друг е въпросът защо при определението„баварец“ у нас си представяме единствено BMW – и Audi е също толкова баварска марка, тъй като Инголщат е в Бавария точно колкото и Мюнхен. Аналогично е положението и с „къцовските“ майтапи на тема Opel: още от средата на 90-те моделите от Рюселсхайм изобщо нямат онези проблеми с корозията, заради които крикът ви можеше да „потъне“ в каросерията на Kadett или Ascona. Българинът обаче остава да живее в 90-те и да пее една и съща песен. Тя обаче вече не е хит.
Редакторът Димитър Пешев