След първия смъртоносен инцидент шефът на Tesla Елън Мъск защитава автопилота на електрическата си кола. На 10-и юли 2016 г. той казва в Тwitter, че е нямало недовършена технология, въпреки че е била обозначена с “Бета”. От Tesla обаче добавят, че потребителите все още не бивало да се предоверяват на системата в истинска пътна обстановка, затова към името било добавено означението „бета“.
KBA смята автопилота за незавършен
Мъск казва: “Не е бета-софтуер в истинския смисъл.” Така реагира той на съмнението на KBA, че технологията е още “бета”. Най-често в технологичния бранш така се назовава софтуер, който не е завършен и чрез тестове трябва да се подобри. “Когато на софтуер му е дадено обозначението “бета-версия, KBA не може да одобри функционалността му”, казва представител на KBA пред германски вестник.