AUTO BILD България / Икономично шофиране в новия SUV на Kia

Икономично шофиране в новия SUV на Kia

Кросоувър с хибридно задвижване – дали Kia Niro е моделът на бъдещето? AUTO BILD провери това.


2
юни
2016

Техническата платформа на Kia е същата като на Hyundai Ioniq, като автомобилът се управлява по подобен начин. Хибридното задвижване се състои от 1,6-литров бензинов двигател с директно впръскване и със 105 к.с. и електромотор с 44 к.с., литиево-йонно-полимерна батерия и 6-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. С тази комбинация Kia се управлява бързо и пъргаво, а системата функционира безупречно и незабележимо. Единствено, ако понякога решите да карате малко по-спортно, се усеща придърпване. Ням значение – като цяло „кореецът” оставя впечатление за добра пъргавост, което е добро постижение за един хибрид.

Управлението на Niro също е значително подобрено , а с тази настройка на окачването ще усетите в завоите дори спортни заложби. Иначе Niro малко друса при преминаване през напречни фуги и неравности на пътя. Kia обещава разход на гориво от 4,4 л/100 км с 18-цоловите джанти – AUTO BILD път обещава да провери, дали е така. Пазарният старт на модела е през септември 2016 г.

Още по темата

Card image cap
Тест: BMW M240i Coupé

7
сеп.
2017

Фейслифт за Серия 2 Coupé и Cabrio – удоволствието от шофирането остава

Card image cap
Ford Edge: идеален за дълъг път

8
окт.
2016

Ford пусна на европейския пазар своя голям SUV Edge. AUTO BILD България тества сигурния и комфортен "американец"

Card image cap
Jaguar E-Pace: малкият е доста твърд

10
мар.
2018

E-Pace е името на втория SUV на Jaguar. С дължината си от 4,40 метра моделът е конкурент на Audi Q3 и BMW X1

Card image cap

В последния брой:

Архив >