Изцяло новият Subaru Forester e-BOXER получи максималните пет звезди при изпитанията за безопасност Euro NCAP за 2019 г.

1012
2019

Subaru Europe, европейското поделение на Subaru Corporation, обяви днес, че изцяло новият Subaru Forester e-BOXER (европейски спецификации) е постигнал максималната обща оценка от пет звезди в теста за безопасност на Европейската програма за оценка на новите автомобили (Euro NCAP)*4 за 2019 г. Също така Subaru XV бе препотвърден с максималната оценка от пет звезди за 2019 г. с версията e-BOXER, след като през 2017г. постигна това на тестовете за безопасност ENCAP. Изцяло новият Subaru Forester e-BOXER постигна изключителни резултати във всичките четири категории за оценка (защита на възрастни в автомобила, защита на деца в автомобила, уязвими участници в движението по пътищата, подпомагащи системи за безопасност) доста над минималния необходим праг и със забележимо висока обща средна стойност. Изцяло новият Forester постигна най-високата оценка в своя клас*2 в изпитанието за защита на деца в автомобила. Euro NCAP коментира следното в официалния си доклад от тестовете за сблъсък: „При изпитанията и на челен, и на страничен сблъсък защитата на всички критични зони на тялото и при двата манекена беше на добро ниво и Forester постигна максимална оценка в този аспект на изпитанията. Въздушната възглавница за пътника отпред се деактивира автоматично, когато в тази седалка се постави ориентирана назад предпазна система за деца. Изпитанията показаха, че системата работи стабилно и системата получи висока оценка. Всички видове предпазни системи за деца, за които Forester е проектиран, могат да бъдат правилно монтирани и поместени в автомобила.“ Forester получава максималната оценка не само в категорията „Защита на деца в автомобила“, но и най-добрия резултат за Subaru в категорията „Защита на възрастни в автомобила“*3 . Тези превъзходни показатели за безопасност при удар са постигнати чрез технологията Subaru Global Platform (SGP). SGP значително подобрява устойчивостта на каросерията и шасито (устойчивост на странично огъване отпред +90%, устойчивост на усукване +70%, устойчивост на предното окачване +70%, устойчивост на задната подрама +100%), а възможността за поглъщане на енергията е подобрена с 40% спрямо текущите модели. Комбинацията от здрава конструкция на каросерията и оборудване за безопасност, включващо 7 въздушни възглавници, включително въздушна SRS възглавница за коленете на водача, гарантира безопасността на Forester при удар. За да може да бъде се постигне най-високото ниво на безопасност за Forester досега, за изцяло новия модел са използвани и нови усъвършенствани технологии за безопасност. Моделът е ПРЕС ИНФОРМАЦИЯ © SUBARU CORPORATION Ltd. 2017. All Rights Reserved. Subaru Italia S.p.A. Sede legale in Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Sede operativa in Milano, Via Montefeltro 6/A, C.A.P. 20156 E-mail: vladimir.dimitrov@subaru.it стандартно оборудван с технологията за подпомагане на водача EyeSight (включваща системата за автономно аварийно спиране, функции за странично подпомагане и други функции), а в разширения пакет за безопасност на модела са включени: системата на Subaru за следене на мъртвата зона и страничния трафик (SRVD), автономно аварийно спиране на заден ход, камера за странично виждане и система за наблюдение на водача – нова технология за лицев анализ, която предупреждава водача за умора или разсейване по време на шофиране. В глобален план петото поколение на Forester получи ценни признания: в Япония спечели наградата Grand Prix, регистрирайки най-високия резултат от 96,5 точки, постиган някога (от 100 възможни съгласно новия метод за оценка, използван за оценяване през периода 2018-2019 г.) на теста за оценка на безопасността при сблъсък според Японската програма за оценка на нови автомобилни модели (JNCAP), проведен от Министерството на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма (MLIT) и Националната агенция за автомобилна безопасност и подпомагане на пострадалите (NASVA). Наградата Grand Prix за периода 2018-2019 от теста за оценка на безопасността при сблъсък на JNCAP се печели за втори пореден път от Subaru след Grand Prix, присъдена на Impreza и SUBARU XV в тестовете от 2016-2017

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин