Изпробвахме новото Bentley Continental GT

Нищо друго освен най-доброто GT на света – такъв иска да бъде новият Continental. AUTO BILD провери това


11
мар.
2018

ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ от страна на британски джентълмен изобщо не може да се говори в случая с Камерън Патерсън. „Новият Continental е най-доброто GT на света“, казва мистър Патерсън преди първия тест с новата суперкола. Това отговаря за изпробването и цялостната разработка на автомобилите при Bentley – освен това не е никак сдържан по отношение на обещанията. Затова съм доста любопитен, как ще се държи на пътя „британецът“ с паспорт на VW. Представям ви новия Continental GT: нисък, широк, мускулест, благороден. Прави ни впечатление, че в сравнение със стария Continental предната ос е изместена още по-напред, което дава възможност за още по-издължен преден капак и по-ниска предница. Класическа муцуна с четири кръгли фара и мускулеста задница с надпис Bentley. Той също е нов. Принципно моделът е типично Bentley. Така и трябва да бъде.

GT като по учебник: мускулест, внушителен и елегантен

Благороден дървен материал и фина кожа за тапицериите – познато ни е и го очакваме от Bentley. Нови са дигиталните уреди и въртящият се дисплей на мултимедийната и навигационната система, който при включване се завърта около оста си като във филмите за Джеймс Бонд. Доплаща се, но сме сигурни, че всеки клиент на Continental ще си го поръча. Аз го обожавам! Дисплеят се появи първо в Porsche Panamera. И какво от това? Може да се върти обаче само този в Conti. Всичко в автомобила е висококачествено изработено и от фини материали. Шпагатът между традиция и модерна техника е изпълнен перфектно. Всъщност Continental може много повече от това само да изглежда добре – той се управлява феноменално. W12 агрегатът с 635 к.с. разполага още при 1350 оборота с 900 Нм и ни впечатлява както при бързо каране, така и при спокойно. Естествено разполага с невероятна тяга, акустично придружена от подобаващ тътен. Въздушното му окачване (амортисьорите също са от Panamera) е много комфортно и ви завладява със спокойствието си. Перфектно сцепление, нито следа от недозавиване както при предшественика, никакво накланяне. Най-доброто GT на света? Аз поне не познавам някое по-добро – както и по-разнообразно и създаващо настроение. Прав сте, мистър Патерсън.

Ready for race: Състезателят Стъвън Кейн и редакторът на AUTO BILD Ларс Буземан

ИЗВОД

Best Bentley ever. Хората от Bentley са свършили чудесна работа и са направили едно страхотно GT, което директно ще ви влезе под кожата. Висококачествено и красиво, но също и адски мощно и с невероятно пъргава управляемост. Истинска мечта!

Двигател W12, битурбо, отпред надлъжно Работен обем 5950 см3 Мощност 467 кВт (635 к.с.) при 5000 об/мин Макс. въртящ момент 900 Нм при 1350 об/мин Задвижване двойно / 8-степ. DSG Тегло (празен) 2244 кг 0–100 км/ч 3,7 сек Макс. скорост 333 км/ч Цена ок. 400 000 лева

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >