Изобщо не изглежда стар


23
авг.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

КОГАТО КУПИХМЕ НАШИЯ i3 ПРЕЗ 2014 Г., електромобилите бяха нещо специално. Цената му бе 46 520 евро, без никаква премия за електромобили (по онова време държавата не даваше така), но все пак със задвижван с бензин генератор отзад и батерия с капацитет 22 кВтч. BMW i3 днес все още се предлага – с почти непроменен външен вид, но с батерия с капацитет от 42 кВтч. В момента с приспадане на екологичната субсидия цената му е 30 000 евро. Нашият седемгодишен автомобил от продължителните тестове е с пробег 130 000 километра и на пазара за употребявани коли би струвал около 13 000 евро. Какво можете да си купите за тези пари като нов електромобил? С приспадане на субсидията значително по-малкия VW e-Up (ако успеете да намерите). Или скоро ще можете да си купите Dacia Spring. Нейният капацитет на батерията обаче не е по-голям от този на нашия i3, а конските сили са 44 срещу нашите 170. А и i3 зарежда по-бързо. Освен това: по-издръжливият автомобил винагио е този, който вече е произведен.

+ бърз спринт от светофар до светофар, електрическият разход все още е приличен, малък диаметър на завой.

– твърдо окачване, електрическият пробег от 120 км вече не е актуален.

BMW i3 REX 60 AH

СТАРТ 6-ти март 2014 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 46 520 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 128 790 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 17,3 кВтч./100 км

Още по темата