Изложението Automechanika 2021 ще протече наполовина дигитално


9
юли
2021

Какви са актуалните проблеми и тенденции в афтърмаркет сектора? Какви са бъдещите предизвикателства пред автосервизите, напр. поради бързото нарастване на алтернативните задвижвания? Тазгодишното изложение Automechanika Frankfurt Digital Plus ще се проведе в по-компактна форма, с различен модел, адаптиран към ситуацията около пандемията с COVID-19, както и с широка гама от онлайн продукти и услуги. Има силно търсене към личната форма на контакт, тъй като около 75% от приблизително 200 фирми изложители искат да имат физически щандове на изложението.

Новото е, че Automechanika ще се проведе едновременно с Hypermotion – търговското изложение на логистичната индустрия – във Франкфуртския изложбен център. Това ще даде ценно вдъхновение на автомобилния сектор, напр. по отношение на устойчивите вериги за доставки, управлението на автопарка и IoT системите. Секторът за следпродажбено обслужване най-накрая ще се срещне отново лице в лице в Automechanika, от 14 до 16 септември 2021 г.

Олаф Мусхоф, директор на Automechanika Frankfurt, коментира: „Много се радвам, че нашата оферта „plug & play“ на напълно оборудвани щандове беше приета толкова добре и че толкова много компании, които са се регистрирали, искат да се срещнат физически във Франкфурт. Дори и тези, които не идват във Франкфурт, могат да участват в нашите широкообхватни допълнителни програми. Благодарение на новите ни онлайн функции, ние ще предоставим допълнителни опции за презентация, за нетуъркинг и за широк международен обхват.“ Тази  година има сериозен интерес от други страни: изложители ще идват не само от Германия, но и от Белгия, Франция, Великобритания, Холандия, Италия, Испания, Португалия, Швейцария, Дания, Финландия, Полша, Унгария, Чехия, България, Хърватия, Литва, Грузия, Украйна, Русия, Гърция, Турция, Индия, Обединените арабски емирства, Корея, Китай, Тайван и Австралия.

Сред изложителите са Schaeffler, Hunter, Liqui Moly GmbH, SATA, Mercedes-Benz Gebrauchtteile Center (Център за резервни части), Snap-on Equipment GmbH, Alfred Kärcher Vertriebs GmbH, Otto Christ, WashTec GmbH, AVL DiTEST GmbH, Hengst, Heinrich Eibach, ABBT Arnott, AJUSA Auto Juntas, Audatex, Adriateh doo, BBT Automotive Components GmbH, AUTOonline GmbH, MAPCO Autotechnik GmbH, DINEX A / S, Glaubitz GmbH, Saxon Junkalor, Inficon , ATH Heinl, Schumacher, Auger Autotechnik, Erich Jaeger GmbH, Nissens Automotive A / S заедно с AVA Benelux, Inforserveis SL, Visomax Coating, TÜV Rheinland, ZDK и много други. А ето някои от компаниите, които ще участват изцяло онлайн: Continental с четири бизнес звена, включително дивизията за гуми, ElringKlinger AG, Mahle, Mol-Lub KFT, Body Shop News, Vogel Communications Group GmbH, Robert Bosch GmbH, която са също така подкрепя семинарите за автосервизи, както и BMW AG със своето подразделение за резервни части.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин