12-цилиндровите мотори се считат за върха в двигателостроенето. Днес някогашните герои ни примамват с изненадващо ниски цени
BMW 750i е – особено във версия с V12 двигател – подчертано тих автомобил, който впечатлява и до днес.
Лукс и лекота: дори и резките смени на тежестта са повече удоволствие, отколкото натоварване за Серия 7.
Заради не особено щедрата вътрешна широчина и ориентирания типично за BMW спрямо водача кокпит 750i изглежда малко тясно скроен за мащабите на луксозните модели.
Със скъпите екстри и без друго високата цена на модела се повишава още повече – през 1991 г. ксеноновите фарове струват 1400 германски марки…
… а двойните стъкла – 2200 германски марки.
Сензорите за паркиране струваха 1150 германски марки. Ръбестият двоен ауспух разкрива 12-цилиндровия мотор.
Алуминиевият агрегат тежи 240 килограма.
Пазарна ситуация: старите „седмици“ могат да бъдат открити навсякъде из интернет. Автомобилите с 12-цилиндров двигател са малко, а ако търсите добър и запазен вариант, то предлагането намалява още повече. За автомобил в състояние 2 според Classic Data трябва да приготвите около 24 000 лв., а цените на екземплярите в състояние 3 стартират от около 10 000 лв. (цените са за Германия)