Извънземно влиза в гениалната реклама на новия Citroën ë-C4 (ВИДЕО)

2504
2025

Новата кампания на Citroën за ë-C4 съчетава емоция и научна фантастика, преосмисляйки историята за приятелството между човек и извънземно

В новата си кампания за ë-C4 Citroën се завръща към традицията си за впечатляващи филми, съчетаващи научна фантастика и емоция. Кампанията, режисирана от режисьора Гари Фрийдман, разказва завладяващата и неочаквана история за невероятното приятелство между млада жена и извънземно.

В завладяваща сцена героинята прави всичко възможно, за да помогне на своя нов приятел от друг свят да намери своя космически кораб. Вълнуващи преследвания с военни хеликоптери и полицейски коли съпътстват тяхното приключение на борда на ë-C4. Но точно когато всичко изглежда, че ще завърши щастливо, извънземният разкрива истинската си обсесия по ë-C4, избирайки революционния комфорт на превозното средство пред това да продължи своята галактическа одисея.

Уникална комбинация от научна фантастика и емоция

„Искахме да уловим същността на Citroën: предлагането на автомобили, които съчетават иновация, достъпност и радост от живота“, обяснява Федерико Гойрет, маркетинг директор на Citroën. „Тази кампания изследва универсални емоции като доверие и изненада, като същевременно подчертава ненадминатия комфорт на Citroën ë-C4.“

Амбициозна продукция

За да реализира тази история, Citroën привлече екип от известни експерти за създаването на оригинален саундтрак, който съчетава очакване и напрежение, и изключително реалистични специални ефекти, с особен акцент върху създаването на „Майк“.

Изключително мултиканално разгръщане

Кампанията стартира на 2 февруари във Франция с едноминутен телевизионен формат, преди да бъде разширена в Европа и Турция. Тя е изградена около богат дигитален екосистем, който включва извънземния Майк в забавно и увлекателно съдържание – от взаимодействия в дилърствата на Citroën до по-щури приключения в социалните мрежи.

Традиция в иновативната реклама

Citroën продължава своята традиция на смели и оригинални кампании, като „La Révolution“ за ë-C3 и „Le Patineur“ за лекотоварни превозни средства. Марката успява да съчетае хумор, зрелищна кинематография и завладяващо разказване на истории.

С тази кампания Citroën кани всички шофьори, независимо дали са хора или извънземни, да открият може би най-комфортното пътуване във Вселената.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин