
Ехо, на снимките има и мотоциклет! И всъщност с Moto Guzzi 1400 Тоuring няма как да останете незабелязани: 322-килограмовият колос струва близо 40 000 лева.

CB1100RS е позициониран в интересен сегмент между категорията „бобър“ и „кафе рейсър“ и изглежда като гол и „постен“, типичен за 70-те години байк. Заобленият резервоар е без шев и е ръчна изработка. Кръглият голям фар и двойните инструменти на таблото са класика. Със спортния си стил CB1100 RS използва геометрия, съвпадаща с тази на EX, с по-твърдо окачване Showa, 4-бутални предни спирачки, алуминиеви 17“ джанти и гумите с размери като при спортен байк. Двигателят е 4-цилиндров с въздушно охлаждане и 65 кВт.

Премиерите на Honda: VFR 1200 XD (на преден план), флагман на Adventure Sports Touring сегмента, впечатлява с лесно регулируемото ветроупорно стъкло, извод за 12V, както и възможност за избор на три спортни режима при версията с DCT, каквато е наличният експонат.

Най-голямо внимание на щанда на френската марка привличаше триколесният Metropolis 400i – който вече има ABS. Интересното при тази машина с 37 к.с. е, че тя може да се кара с книжка за лек автомобил

Не се бъркайте – съкращението RS идва от Reisen und Sport (б.пр. „пътуване и спорт“), а не е свързано с моторспорта. BMW R 1200 RS е нещо като RT light с теглото си 236 кг. Спортният туринг мотоциклет извлича 125 к.с. от двуцилиндров четиритактов боксерен двигател с въздушно/течно охлаждане с два горно разположени разпределителни вала и един балансиращ вал.

Това е бързо: роудстърът BMW S 1000 R е с мощен 4-цилиндров редови двигател, развиващ 165 к.с. E-Gas електронното командване на газта позволява изключително прецизен контрол на мощността, а Gear Shift Assistant Pro системата елиминира нуждата от ползване на съединител при смяната на скоростите.

Освен със знойни хостеси посетителите на щанда на Ducati могат да се срещнат и с 4-кратния европейския шампион по супермото Ангел Караньотов, който скоро ще се състезава с мотоциклет на италианската марка.
Продължете на следващата страница