Значително по-спортен: Mercedes C-клас, тунингован от H&R


15
сеп.
2018

Практичен и спортен:  T-Modell на Mercedes C-клас е еднакво добър и в двете дисциплини. Инженерите на H&R разбира се няма как да направят пространството по-голямо, но определено могат да помогнат по отношение на спортните заложби. Тунинг-специалистите на тема окачване предлагат регулиращи се пружини за много от версиите на Mercedes-C-клас.

Серийните амортисьори биват запазвани (отнася се и за колите със спортно окачване или система Agility Control), но въпреки това след монтажа на системите с регулиращи се пружини, височината на каросерията на автомобила може да се променя. При това не е нужно да се отказвате от комфорта на возене. Центърът на тежестта на автомобила се смъква с от 30 до 50 милиметра на предната и на задна ос, от което комбито изглежда по-динамично. Същевременно се редуцира страничното накланяне в завои. От H&R предлагат за модела от Щутгарт и увеличение на следата „Trak+“ – от 6 до 60 милиметра на ос.

 

Още по темата

Card image cap
Alpina B5 Biturbo: по-бърза от М5

27
юни
2017

Alpina B5 Biturbo разполага с 608 к.с. и така е мощна точно колкото новото BMW M5 – но го бие по отношение на максималната скорост

Card image cap
Alpina B7 Bi-Turbo: лимузината, бърза колкото 911 Turbo S

8
авг.
2016

Alpina прави на базата на BMW Серия 7 високоскоростен луксозен лайнер - B7 Bi-Turbo. AUTO BILD изпробва лимузината с 608 конски сили

Card image cap
Techart Cayenne GTS Magnum: SUV-чудовище за 450 хил. лева

29
ное.
2016

Techart Cayenne GTS Magnum изглежда много по-агресивно, отколкото се движи. AUTO BILD изпробва огнено червения SUV, създаден с идеята за максимално удоволствие от шофирането

Card image cap

В последния брой:

Архив >