Зелен за добро настроение

1712
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НАВЪН ВСИЧКО СЕ Е РАЗЗЕЛЕНИЛО… минава модерният SUV на Opel Mokka. Хубаво, че е така, тъй като малкият „мачо” стартира своя продължителен тест в хамбургската есен, която е предимно сива. Така доплащащият се цвят зелен металик (само за GS Line) изглежда доста освежаващ. Комплимент, който можем да направим и на задвижването. 1,2-литровият турбомотор се справя напълно със своите 130 к.с. (повече има само в Mokka-e – 136 к.с.) и ни возеше доста приятно. Е, да, 3-цилиндровият мотор ръмжеше дрезгаво и бе една идея по-шумен от необходимото. Но и возещите се на задната седалка деца могат да бъдат шумни. Те например могат да се оплакват от една определена възраст – пространството на втория ред седалки е сравнително тясно. Ако пък сте с ръст над 1,85 м, то трябва да си качите краката зад ушите и да страдате тихо. Естествено това е малко преувеличено, но принципно не е много забавно, ако на борда пътуват само възрастни. А при вместимост на багажника от 350 (и максимум 1105 литра) няма да поберете много багаж. Въпреки удобния формат, стресът е предварително програмиран и в големите градове. Динамичният дизайн пречи на видимостта назад. Трудно разбираем и е фактът, че багажникът се отключва само чрез дистанционното, а за безключовия достъп има сензор само на шофьорската врата. Малка утеха – автоматичното заключване, когато ключът се отдалечи от автомобила.

+ пъргаво задвижване с прилична автоматична трансмисия, удобен, с добър комфорт на седене на предните седалки.

– смущаващ ръб на багажника, лоша видимост назад, прекалено лаком за 130 к.с.

OPEL MOKKA 1.2 DI TURBO

СТАРТ 26-ти ноември 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 955 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 5602 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,5 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин