2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
СЛЕД КАЧВАНЕТО ВСИЧКО СТАВА ПО-ХУБАВО. С масивните си прагове при качване Opel създава усещането, че влизате във вана. 3-цилиндровият мотор ръмжи приятно, а автоматичната трансмисия с два съединителя не бърза. Когато досадните асистенти бъдат деактивирани, съвсем земната Mokka ви ляга на сърцето. Един много честен автомобил. Седалките са комфортни и удобни за дълъг път, диапазонът им на регулиране е голям. С този зелен цвят определено ще изпъквате в сивото ежедневие. Освен това автомобилът се отличава с приличен комфорт на возене, характерът му е по-скоро спокоен, той оставя да другите дуелите в най-лявата лента на магистралата. Така разходът на гориво при сдържано шофиране остава сравнително нисък – около 6 л/100 км. Лесно ще му простите дребните неуредици като винаги изцапания бутон за отваряне на багажника, както и евтините материали в товарното пространство. Все пак и конкурентите не се справят по-добре. Накрая си задаваме въпросът: какво може по-добре този малък SUV от един класически малък автомобил…
+ балансирани динамични характеристики, приемлив разход, приличен комфорт, изгодни цени.
– досадни асистенти, недобра система за гласови команди, обикновени материали. Повече SUV-типични недостатъци, отколкото предимства
OPEL MOKKA 1.2 DI TURBO
СТАРТ 25-ти ноември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 955 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 84 423 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,4 л А 95 Н/100 км

