2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ЗНАМ МНОГО ДОБРЕ, че си градски „човек” , но аз съм „дете” на магистралата. Естествено, ти винаги си ме закарвал безпроблемно от точка A до точка B. При необходимост от малко по-голяма мощност обаче твоят 3-цилиндров двигател дрънчи силно и шумът се чува отчетливо и във вътрешното пространство. А това определено е изнервящо! Също така не препоръчвам бързите изпреварващи маневри – заради малко недодяланото сътрудничество между двигател и трансмисия. Необходимо ти е твърде много време, за да влезеш в обороти. Затова пък седалките ти са много удобни и след преход от 300 километра. Да, знам, че силата ти е в градската джунгла. Тук винаги ще намериш пролука – за паркиране, за изпреварване, като единствената ми забележка е към управлението – то можеше да е малко по-директно. Не ми се сърди, скъпи T-Cross, ти със сигурност имаш своите почитатели – аз обаче не съм сред тях.
+ удобни седалки, добра управляемост, перфектен за големия град.
– двигателят дрънчи доста силно, настройката на трансмисията е малко недодялана, доста стегнато управление.
VW T-CROSS 1.0 TSI
СТАРТ 2-ри септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 58093 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км