2020
Балонът на пазара за класически 911 се спука. Почти всички поколения на „11-ката“ са загубили стойност в сравнение с 2019 г. според Classic Data. С оглед на предишните цени понякога става въпрос за петцифрени суми, които кандидат-купувачите на класически 911 сега ще могат да си спестят. Поевтиняването удари най-силно първото 911 (1963-1973). 911 Coupé със 130 к.с. (1965-67) в състояние 2 през 2019 г. е имало пазарна стойност от 200 000 евро. Сега F-моделът струва „само“ 130 000 евро.

Наскоро 911 Carrera 2.7 RS Touring също поевтиня сериозно
Според Мариус Бруне от компанията за пазарни анализи Classic Data, най-вече скъпите модели, обект на спекулация, са били засегнати от срива на цените. „В случая пазарът коригира ирационалния ръст от миналия период.“ Основният губещ е „патешката опашка“ RS 2.7: от 2015 г. той е загубил една четвърт от пазарната си стойност и сега се търгува на около 450 000 евро. Това обаче остава два пъти по-високо от 2013 г. Според Бруне спортните или редките модели маркират спад като цяло. 964 RS в колекционерско състояние струва „само“ 154 000 евро, с 21 000 евро по-малко, отколкото през 2019 г. Цената на Speedster от 1989 г. (в момента: 130 000 евро) е паднала в подобни граници.

Но има и печеливши: първото 911 с водно охлаждане (серия 996) е постигнало най-сериозно увеличение в цената. През 2019 г. той все още е струвал 18 000 евро в състояние 2, а днес излиза 29 200 евро. А в състояние 3 това – днес 19 900 евро. Все още обаче има изразен Ценови гап между първото 911 с водно охлаждане и най-евтиното 911 с въздушно охлаждане, SC от 80-те години. 911 SC Targa (1980-83) също е един от печелившите в пазарната оценка, тъй като „държи“ цената. Всъщност той успява дори да поскъпне леко, средно с 800 евро.