За Prius тестът продължава


19
авг.
2019


Съмнения относно издръжливостта на хибридната техника на Toyota? Такива нямаме нито ние, нито Toyota

ПЪРВИЯТ PRIUS? Не участва с продължителен тест. Днес не е за вярване, но навремето странната комбинация от двигател с вътрешно горене и електромотор (от 2000 г. се предлага в Европа) получи доста подигравки от хората с бензин в кръвта. В действителност едва Prius II се наложи на пазара. И си заслужи правото да участва в продължителен тест. Резултатът: сменени предни спирачни накладки и кружка на регистрационния номер – иначе никакви дефекти и забележки.  Страхотно. Prius III се продава още по-добре, сега автомобилният свят вече бе узрял за междувременно доказалата се хибридна техника, а хората от Toyota показаха на всички съмняващи се, че няма от какво да се притесняват. А пък Prius III постигна доста добър резултат по време на продължителния си тест. Един комплект спирачни накладки и две крушки за регистрационния номер. така стигаме и до нашия Prius IV. 100 000 километра и само спирачни накладки, без никакви други забележки. Затова следва и продължение. Както преди него такова имаше и за Seat Alhambra, VW Golf Sportsvan и Passat Variant. 150 000 километра – това е новата цел.

+ малък скоростен лост, плавно потегляне, няма турбо-свистене

– малък електрически пробег, все още осезаемо присъстващ звук на двигателя 

TOYOTA PRIUS IV

СТАРТ 31-ви май 2017 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 040 евро

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 4,9 л/100 км

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 98 485 километра

Още по темата

Card image cap
За какво да внимаваме при „Лада Нива” на старо?

1
дек.
2017

В ерата на малките SUV-ове си заслужава да обърнем внимание на един „неостаряващ” модел – „Лада Нива”. Нашият експерт по употребяваните автомобили Волфганг Блаубе разкрива какво трябва да знаете преди покупката

Card image cap

В последния брой:

Архив >