За какво да внимаваме при германските премиум комбита на старо?


8
ное.
2019

КОЙ СИ КУПУВА дизелов автомобил с Eвро 5 днес? В Европа градовете масово са затворени за тях, старите „миризливци“ изчезват от движението, дискусиите за електромобилите постигнаха своята цел: днес гледаме на дизелите с други очи. Те трябва да са изключително екологични и чисти и да отговарят на най-новата норма Eвро 6d-Temp.

Но всичко това са глупости! Най-чистият автомобил и досега е онзи, който не трябва да бъде произведен. И кой от шофьорите, които изминават годишно 30 000 и повече километра, може или иска да си купи нов автомобил за над 60 000 лева? И ако сте умни, ще проверите цените на употребяваните коли. Защото там вчерашните автомобили мечти се продават на дъмпингови цени.

Ще огледаме три такива автомобила в Autohus в Бокел. Само преди няколко години премиум комбитата на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-клас бяха подходящи само за фирми, които се нуждаеха от разходи под формата на лизингови вноски. Днес те обаче се смятат за токсични със своите Eвро 5 дизелови двигатели и струват колкото нова Dacia. Окей, след 5 до 7 години те могат да разкажат много свои преживелици – това се вижда и по следите от нормалното износване. Audi, което е най-ново, се е отървало най-леко. 2.0 TDI Attraction от 2014 година изглежда свежо както отвън, така и отвътре. Трудно ни е да повярваме, че е навъртяло 253 000 километра. При шофиране за този факт напомня трансмисията Multitronic, която първо отказва да включи на D, след което потегля доста грубо. С напредване на възрастта безстепенната автоматична трансмисия не става по-добра. Така че по-добре изобщо да не поглеждате автомобил с такава трансмисия! Тя ще ви създаде само неприятности.

Познатото висококачествено работно място на водача при Audi в леко поостарял стил. Добра ергономия


Перфектна ергономия, най-модерна навигация и страхотна автоматична трансмисия в BMW. За съжаление евтина пластмаса
Ръбест и разпилян кокпит на Mercedes. Тук си личи възрастта на моделното семейство 204


За разлика от перфектната 8-степенна автоматична трансмисия с хидротрансформатор на BMW 318d Touring. Тя и до днес е сред най-добрите трансмисии, създавани някога от инженерите. Нямаме почти никакви забележки към този най-модерен автомобил в сравнението. Като изключим одрасканата вежда на калника и очуканата от камъчета предница, която подсказва за бързото шофиране по магистрали, BMW изглежда много добре за исканите за него 16 600 лева. С класическата си конструкция с предно разположен двигател и задно задвижване то все още залага на старите добродетели на марката и убедително се представя като най-динамичния автомобил в сравнението. И тъй като не трака, нито тропа, то създава усещането за нов автомобил. Неговият 2-литров дизелов двигател винаги е бил мощен, но и шумен, а интериорът с обикновените си пластмаси е солиден, но и относително евтин. Като цяло при F31 желанието за икономии се усеща много добре.

Продължете на следващата страница

Още по темата