Защо Mini залага на любовта като принцип на марката

1111
2021

Новото послание на Mini: в бъдеще автомобилният производител ще залага на любовта като принцип на марката в комуникацията и при производството на коли. Любов към околната среда, любов към хората и към иновациите. Това са причините.

Новата стратегия на Mini се нарича „Big Love“. В бъдеще Mini ще изразява по-отчетливо новата си любов и естествено ще иска да я събуди у клиентите. За целта Mini иска да произвежда издръжливи автомобили – без лишения. Махане на кожените тапицерии, замяната им с такива от плат, по-екологични задвижвания, премиум атмосфера и само най-необходимото по отношение на автомобила.  

През 2025 г. ще се появи последното Mini с двигател с вътрешно горене

Не на последно място това е любов към прогреса: при Mini също всичко върви в посока електрифициране, като скоро във секи сегмент ще има и по един електромобил. През 2025 г. на пазара ще се появи последното ново Mini с двигател с вътрешно горене, а към 2030 г. ще се предлагат само електромобили. Иначе в близко бъдеще новото мини ще се появи през 2023 г. – с двигател с вътрешно горене от Оксфорд, а с електромотор – от Китай. През 2023 г. ще има и нова версия на Countryman – той ще бъде с електрическо задвижване и ще се произвежда в Лайпциг.

Старите Mini-та ще бъдат електрифицирани

Между тях според Mini има място за нов кросоувър, който ще бъде само с електрическо задвижване. От него около 2025 г. ще се появят и деривати. В зависимост от моделите пробегът ще бъде между 300 и 600 километра. Спортната марка John Cooper Works също разполага с потенциал за електрифициране. Идеята Big Love на Mini включва и грижа за историята – от 2022 г. в завода на марката в Оксфорд ще бъдат електрифицирани стари модели на Mini. И ако това не е любов…

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин