Защо са й на G-класата спортни пружини?

2802
2022

Stöckl Approved: този надпис е изписан на B-колоната на всеки Mercedes G-клас. Все пак в Щутгарт се гордеят, че тяхната офроуд легенда може да се справи с хардкор офроуд трасето в планината Щьокл (Австрия). Но тъй като голям част от G-класите изобщо не напускат асфалтовите пътища, H&R вече предлага регулируеми пружини за намаляване клиренса на ръбестия Benz.

До 40 милиметра по-ниско

Спортните пружини са с регулируема височина и позволяват каросерията да бъде свалена с 20 до 40 милиметра на предната ос и с 15 до 35 милиметра – на задната. Полезният товар остава без промяна след монтажа на новите пружини. Благодарение на по-ниския център на тежестта обаче кормилното управление е станало по-прецизно, а каросерията се клати по-малко. H&R обещава, че комфортът на возене щял да бъде запазен като при серийния модел благодарение на комбинацията със серийните амортисьори. G-класата отново ще може да се движи извън пътя – макар и не по най-тежките терени, заради по-ниския просвет.

В комбинация с фланците на главините, по-ниското окачване прави Mercedes-AMG G 63 да изглежда още по-мускулест.

2000 лева само за пружините

В допълнение към спортните пружини, H&R предлага и фланци, които увеличават с по 20 милиметра на ос следата на G-класата. В резултат на това стандартните и тунинг джантите изпълват оптимално калниците, както се вижда от снимките на този AMG G 63. Фланците и пружините се предлагат за всички версии на G-класата, включително и AMG – със и без адаптивни амортисьори.

Ценaта на пружините е 2000 лева, а фланците започват от около 250. За Mercedes G-клас трябва да приготвите минимум 200 000 лева, а ако искате AMG G 63 – около 320 000. Но дори и да ги имате в момента, поради кризата с чиповете и голямото търсене поръчките за култовия модел към момента са замразени. Така че по-добре да се огледате за някой екземпляр на пазара на употребявани автомобили.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин