Зарежда бързо, но за съжаление често

1504
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НА ЗАРЯДНАТА СТАНЦИЯ човек разбира, дали ще се усмихва или ще плаче. Да започнем с усмивката – за 18 минути благодарение на 800-волтовата мрежа Genesis GV70 зарежда от 10 до 80 процента от батерията си с до 234 кВт. Ако пътувате на дълъг път, ще трябва да го правите на всеки 300 километра. И тук стигаме до плача. Въпреки голямата батерия с капацитет от 77,4 киловатчаса, този електрически SUV харчи при скорост 130 км/ч на магистралата 25 кВтч. Дори и да галите педала на газта и да се движите с между 110 и 120 км/ч, няма как да постигнете по-малък разход от 22 кВтч. Иначе моделът може да вдигне 235 км/ч, притежава двойно задвижване и 490 к.с., което му позовлява да взима спринта до 100 км/ч за 4,2 секунди. Но едва ли ще искате да го правите – по-скоро ще се наслаждавате. Genesis е благородната фирма на концерна Hyundai и всичко в него се усеща подобаващо. Меки пластмаси, дори и централната конзола е тапицирана с кожа, седалките също са покрити с кожа, мултимедийната система реагира перфектно на гласови команди или може да се управлява посредством въртящ/натискащ се превключвател като при BMW. Съвсем честно: германските премиум-производители не се справят по-добре в това отношение.

+ 800-волтова бордова мрежа, зарежда за 18 минути от 10 до 80 процента. Комфортен SUV с голяма мощност и добри маниери

– 25 кВтч. разход при темпо 130 км/ч и 300 километра пробег. Планирането на зареждането не е убедително.

GENESIS ELECTRIFIED GV70 AWD

СТАРТ 14-ти август 2023 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 77 430 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 25 108 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 20,5 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин