2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
SANTA FE НЕ ПРЕДЛАГА ЧАК ТАКЪВ ШИК като германските „дворци“ на колела на Mercedes, Audi или BMW – но въпреки това е достатъчно голям, за да направи впечатление. Признавам че просторното старее доста бързо, а материалите не са такива, че да се хвалите с тях. За сметка на това пък в интериора ще се ориентирате веднага – всеки бутон или тъчскрийн е на мястото си. По време на път няма да имате никакви забележки към „корееца“. 2,2-литровият дизелов двигател е мощен, седалките са удобни, а с от 6 до 8 литра разходът е съвсем приличен. С цена от над 53 000 евро моделът не е евтин, но за парите си получавате много добре оборудван автомобил. Най-доброто накрая: тъй като Santa Fe получи фейслифт, старите „замъци“ на колела става силно препоръчителни.
+ нисък разход на гориво, достатъчно място и удобни седалки за максимално удоволствие.
– следите от пробега от 80 000 километра все повече личат във вътрешното пространство на Santa Fe.
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDi
СТАРТ 25-ти юли 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 53 290 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 82 409 км ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,9 л дизел/100 км