Залязват ли автомобилните изложения?


6
май
2019

НЕКА СИ ПОГОВОРИМ за автосалоните. Преди няколко месеца приключи Detroit Motor Show, а в началото на март се открива може би най-важното автомобилно изложение – това в Женева. Миналата година Mercedes представи в открития през 1926 Michigan Theatre в присъствието на Арнолд Шварценегер новия G-клас. През тази година Mercedes изобщо не взе участие в Детройт; Audi, BMW и Porsche също не показаха модели отвъд Океана. Автомобилното изложение в Детройт на практика води борба за оцеляване. Прилича на тъжно събитие в студения и зимен американски град. Експертите от бранша са по-скоро песимисти, отколкото оптимисти за бъдещето на автосалона в Детройт. Макар че броят на премиерите на Detroit Motor Show бе наполовина от обичайния, VW и Ford обявиха там съюз, какъвто досега не сме виждали между конкуренти. Догодина автомобилното изложение в Детройт се мести в началото на лятото, за да бъде по-отдалечено във времето от ставащото все по-важно за автомобилния бранш изложение за потребителска електроника CES в Лас Вегас. Автосалоните трябва да се променят – това важи и за изложението в Женева (открива се на 7.3.2019). И ще е хубаво, ако се случи. През тази година в 6 палати на Palexpo ще участват близо 180 изложители. Палата номер 7 е предоставена на доставчиците. Освен Jaguar Land Rover на автосалона в Женева ще отсъстват марките Ford, Hyundai, Opel и Volvo. Нещо немислимо допреди години.

Още по темата

Card image cap
Ford Focus RS: на дрифт режим в канавката (ВИДЕО)

15
сеп.
2016

Понякога и най-добрият Drift-режим не помага: при опит за вземане на завои с вратите напред в САЩ Ford Focus RS се удря в скала и остава в канавката

Card image cap

В последния брой:

Архив >