Залязват ли автомобилните изложения?


6
май
2019

НЕКА СИ ПОГОВОРИМ за автосалоните. Преди няколко месеца приключи Detroit Motor Show, а в началото на март се открива може би най-важното автомобилно изложение – това в Женева. Миналата година Mercedes представи в открития през 1926 Michigan Theatre в присъствието на Арнолд Шварценегер новия G-клас. През тази година Mercedes изобщо не взе участие в Детройт; Audi, BMW и Porsche също не показаха модели отвъд Океана. Автомобилното изложение в Детройт на практика води борба за оцеляване. Прилича на тъжно събитие в студения и зимен американски град. Експертите от бранша са по-скоро песимисти, отколкото оптимисти за бъдещето на автосалона в Детройт. Макар че броят на премиерите на Detroit Motor Show бе наполовина от обичайния, VW и Ford обявиха там съюз, какъвто досега не сме виждали между конкуренти. Догодина автомобилното изложение в Детройт се мести в началото на лятото, за да бъде по-отдалечено във времето от ставащото все по-важно за автомобилния бранш изложение за потребителска електроника CES в Лас Вегас. Автосалоните трябва да се променят – това важи и за изложението в Женева (открива се на 7.3.2019). И ще е хубаво, ако се случи. През тази година в 6 палати на Palexpo ще участват близо 180 изложители. Палата номер 7 е предоставена на доставчиците. Освен Jaguar Land Rover на автосалона в Женева ще отсъстват марките Ford, Hyundai, Opel и Volvo. Нещо немислимо допреди години.

Още по темата

Card image cap
Dacia готви Grand Duster

11
юли
2016

Bторото поколение на евтиния кросоувър трябва да дебютира през 2017 г.

Card image cap
Боксер на Porsche за бюрото ви

11
ное.
2016

Който иска да почувства легендата 911 у дома си, може да си направи сам знаменития боксер на модела. Комплектът за сглобяване на 6-цилиндровия агрегат от първия модел в мащаб 1:4 предлага удоволствие

Card image cap
Първа фотография на Pagani Huayra Roadster

31
ян.
2017

Вероятно новата версия на суперавтомобила няма да използва „крилати“ врати

Card image cap

В последния брой:

Архив >