Заклетите фенове на Теsla започнаха да преминават към Audi

0908
2022

Едва ли някоя марка има толкова голям брой заклети фенове като американската Tesla – синоним на електрическа мобилност. Много от почитателите на бранда защитават ревностно както компанията, така и противоречивия й шеф Илън Мъск от всякаква критика.

Но има и „електромобилисти“, които са бивши клиенти на Tesla, но в крайна сметка се прехвърлят към друга марка. Това се случва с американец, потребител на форума Tesla Owners Online. Човекът, за когото е известно само името на акаунта му – „SoFlaModel3“, съобщи в началото на август, че е преминал от Model 3 на Tesla към Audi e-tron.

Много години лоялност към Tesla преди „бягството“ към Audi

Откога американецът е бил клиент на Tesla става ясно, когато той разказва някои анекдоти за първата си Tesla: Първата му Tesla е била Model 3 Long Range със задно задвижване, набор 2018. През първите няколко месеца автомобилът му е бил такава екзотика, че винаги е привличал вниманието на минувачите. „Отопляемите задни седалки още бяха заключени софтуерно и хората се опитваха да разберат дали хардуерът за тях изобщо е монтиран“, спомня си той.

С течение на времето Tesla направи множество хардуерни надстройки и други подобрения – именно те карат мъжа да смени своята 2018 Model 3 за версия от 2021 г. И този път клиентът залага на варианта Long Range, но вече с два електромотора.

Новият електромобил обаче се оказва пълен с дефекти: с повреди по боята, лошо напаснати елементи, разхлабена предна пасажерска седалка, тракащо табло, както разкрива SoFlaModel3. Дори и след пет посещения в сервиза, проблемите не са отстранени, но за щастие, това се случва точно в момента, когато цените на употребяваните автомобили започват да се вдигат. Така потребителят успява да се прехвърли на 2022 Dual Range Dual Motor – и то с печалба!

Но и третият му Model 3 не идва без дефекти: Tesla бързо отстранява дефектите по боята, но електрическият автомобил започва да трака много след ремонта. „Капакът на багажника се удряше в каросерията при всяко затваряне и сваляше боята. Просто ми беше писнало от проблемите с качеството и невъзможността да ги отстраня“, пише бившият вече собственик на Tesla. Освен това на мъжа му било писнало и да се лишава от някои функции на „нормалния автомобил“.

След няколко теста, включително на BMW i4 и Audi S4, бившият „Tesla-р“ стига до извода, че следващият му автомобил ще бъде Audi e-tron. Няколко дни по-късно мечтаното Audi е открито – и купено, защото е било налично. Клиентът отбелязва, че дилърът бил извършил обстойна проверка, за да е сигурен, че колата действително е безупречна. След четири години и половина с Tesla и два дефектни Model 3, почитателят на електрическата мобилност най-накрая е доволен с това, което има в гаража си.

След това новият клиенти на Audi започва подробната оценка на своя e-tron, като започва с приложението – то можело да направи всичко, което правело и приложението Tesla. Липсвали му обаче ключът на телефона, по-бързото зареждане и фактът, че Bluetooth работи само в непосредствена близост до новото му eлектрическо Audi. Клиентът харесал изключително много възможността за включване на климатизираните седалки чрез приложение, както и „танца“ за добре дошъл на LED светлините при влизане в автомобила.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин