Новини » Заклетите фенове на Теsla започнаха да преминават към Audi

Заклетите фенове на Теsla започнаха да преминават към Audi

0908
2022

Едва ли някоя марка има толкова голям брой заклети фенове като американската Tesla – синоним на електрическа мобилност. Много от почитателите на бранда защитават ревностно както компанията, така и противоречивия й шеф Илън Мъск от всякаква критика.

Но има и „електромобилисти“, които са бивши клиенти на Tesla, но в крайна сметка се прехвърлят към друга марка. Това се случва с американец, потребител на форума Tesla Owners Online. Човекът, за когото е известно само името на акаунта му – „SoFlaModel3“, съобщи в началото на август, че е преминал от Model 3 на Tesla към Audi e-tron.

Много години лоялност към Tesla преди „бягството“ към Audi

Откога американецът е бил клиент на Tesla става ясно, когато той разказва някои анекдоти за първата си Tesla: Първата му Tesla е била Model 3 Long Range със задно задвижване, набор 2018. През първите няколко месеца автомобилът му е бил такава екзотика, че винаги е привличал вниманието на минувачите. „Отопляемите задни седалки още бяха заключени софтуерно и хората се опитваха да разберат дали хардуерът за тях изобщо е монтиран“, спомня си той.

С течение на времето Tesla направи множество хардуерни надстройки и други подобрения – именно те карат мъжа да смени своята 2018 Model 3 за версия от 2021 г. И този път клиентът залага на варианта Long Range, но вече с два електромотора.

Новият електромобил обаче се оказва пълен с дефекти: с повреди по боята, лошо напаснати елементи, разхлабена предна пасажерска седалка, тракащо табло, както разкрива SoFlaModel3. Дори и след пет посещения в сервиза, проблемите не са отстранени, но за щастие, това се случва точно в момента, когато цените на употребяваните автомобили започват да се вдигат. Така потребителят успява да се прехвърли на 2022 Dual Range Dual Motor – и то с печалба!

Но и третият му Model 3 не идва без дефекти: Tesla бързо отстранява дефектите по боята, но електрическият автомобил започва да трака много след ремонта. „Капакът на багажника се удряше в каросерията при всяко затваряне и сваляше боята. Просто ми беше писнало от проблемите с качеството и невъзможността да ги отстраня“, пише бившият вече собственик на Tesla. Освен това на мъжа му било писнало и да се лишава от някои функции на „нормалния автомобил“.

След няколко теста, включително на BMW i4 и Audi S4, бившият „Tesla-р“ стига до извода, че следващият му автомобил ще бъде Audi e-tron. Няколко дни по-късно мечтаното Audi е открито – и купено, защото е било налично. Клиентът отбелязва, че дилърът бил извършил обстойна проверка, за да е сигурен, че колата действително е безупречна. След четири години и половина с Tesla и два дефектни Model 3, почитателят на електрическата мобилност най-накрая е доволен с това, което има в гаража си.

След това новият клиенти на Audi започва подробната оценка на своя e-tron, като започва с приложението – то можело да направи всичко, което правело и приложението Tesla. Липсвали му обаче ключът на телефона, по-бързото зареждане и фактът, че Bluetooth работи само в непосредствена близост до новото му eлектрическо Audi. Клиентът харесал изключително много възможността за включване на климатизираните седалки чрез приложение, както и „танца“ за добре дошъл на LED светлините при влизане в автомобила.

Продължете на следващата страница

Още по темата

ƒ