2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
АКО КАТО ПОЧИТАТЕЛ НА МАРКАТА се качите в iX3, то много от нещата ще ви изглеждат познати – дори и опитът ви по отношение на BMW да е спрял някъде през 2012 г. със Серия 3 Е90. Зрелият контролер iDrive все още е тук, разположението на бутоните следва логиката на BMW, атмосферата изглежда позната – същото е, сякаш се прибираш у дома. Електрическото задвижване не променя нищо от доброто усещане за уют. Превключвателят за смяна на предавките е на познатото място, при необходимост спирачното действие на рекуперацията е ниско, а педалът на „газта” реагира култивирано. Култивираното задвижване обаче не е новост сред познавачите на тема BMW. За разлика от честите, продължаващи немалко спирания за зареждане. Както и ограничението на максималната скорост от 180 км/ч. така пътят към дома ще продължи малко по-дълго.
+ страхотен комфорт на возене, стегната настройка, не е нужно да свиквате със задвижването.
– ограничение на максималната скорост от 180 км/ч, при маневриране педалът на спирачката не е дозиран оптимално
BMW iX3 M SPORT
СТАРТ 8-ми април 2022 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 75 490 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 44 997 км
ТЕСТОВ РАЗХОД 21,4 кВтч./100 км