2020
Във времето на пандемията от коронавирус и мерките за социална дистанция компаниите са изправени пред предизвикателството за задържане вниманието на потребителите. А родителите в момента са изправени пред друго предизвикателство – как да се забавляват малчуганите, така че възрастните да могат да се отдадат на работата в режим Home Office или просто на домакинските си задължения.
Още през миналата седмица от Mercedes излязоха с информация, че ще „разчистят“ своите канали в социалните мрежи, както и „купеното“ в телевизията време, за да бъде адаптирано съдържанието към моментната ситауция. Сега намеренията на компанията вече придобиха конкретно изражение – например с картинки за оцветяване, които можете да свалите оттук.
Този малък жест доказва, че е възможно хем да бъдем отговорни, хем марката да остане близо до клиента в напрегнатата ситуация. Ангажиментът на автомобилната индустрия към справяне с пандемията около коронавируса обаче далеч не се изчерпва само с това. След като производството на коли в огромен брой заводи по целия свят беше спряно, компаниите започнаха да се преориентират към направата на така необходимото в момента медицинско оборудване.