2017
Возихме се в открития вариант на E-клас в Аризона, САЩ. Зад волана бе шефът на отдела за разработка Кристиан Фрю, а аз седях до него. Пред нас под капака имаше 4-цилиндров мотор със 184 к.с.
Арматурното табло е взето директно от седан версията на E-клас, а задницата е толкова широко скроена, че пътуването на дълги разстояния не представлява затруднение дори и за по-едрите пасажери. Освен това серийният акустичен покрив прави пътуването толкова тихо, че при затворен покрив почти забравям, че се возя в кабриолет.
Окачването – доколкото мога да го преценя от мястото до шофьора – представлява успешен компромис между комфорт и пъргава стегнатост. В сравнение със седана каросерията на кабриолета е по-ниска с 15 милиметра и демонстрира прецизност, която навремето не бе сред основните компетентности на марката. Като цяло E-клас вози не толкова стегнато, колкото С-клас. Под капака на E-клас кабриолет има 4- и 6-цилиндрови бензинови и дизелови мотори, които ще бъдат комбинирани с автоматична трансмисия. Предполагаме, че стартовата цена на модела за Германия ще бъде около 100 000 лв.