2019
BMWiX3, чието производство стартира през 2020 година, позволява шофиране с нулеви локални емисии в уникална, новаторска, ефективна и в същото време пригодна за всекидневието форма. Пробегът в WLTP цикъл е над 440 км* при нето-капацитет на батерията от 74 кВтч*. Първият Sports Activity Vehicle (SAV) с чисто електрическо задвижване е пионер на технологията BMW eDrive от пето поколение, което ще се използва от 2021 година и при BMW i4 и BMW iNEXT. За тази цел както високоволтовата батерия, така и насочената към бъдещето технология на акумулаторните клетки е разработена наново. При BMW iX3 свързаният с нея напредък осигурява типичната за марката радост от шофирането, съчетана с изключителна ефективност и новаторски баланс между тегло и пробег.
BMW iX3 е поредният крайъгълен камък на последователното прилагане на стратегията за електрификация на BMW Group. С дебюта му през 2020 година BMW X3 ще се превърне и в първия модел на марката, който се предлага с конвенционални бензинови и дизелови двигатели, както и с Plug-in хибридно задвижване и с чисто електрическо задвижване. Така гамата на глобалния производител отразява концепцията “Power of choice” и съответства на многообразието от изисквания и желания на клиентите си по целия свят, като постига максималната ефективност при понижаването на емисиите на СО2. BMW iX3 ще се произвежда съвместната компания BMW Brilliance Automotive в Шънян, Китай за целия свят.
Технологията BMW eDrive от пето поколение е ключът към насочената към бъдещето устойчивост за автомобилите с електрифицирано задвижване. Тя е резултат от последователната модернизация в рамките на EfficientDynamics и натрупаният от над 10 години опит на BMW Group в областта на електрическата мобилност. Компонентите на задвижването на технологията BMW eDrive са собствени разработки на BMW Group. Освен това електромоторът и високоволтовата батерия се произвеждат в собствени заводи. По този начин BMW Group има непосредствено влияние върху продуктовите характеристики и качеството на отделните компоненти. Освен това мощността и енергийният капацитет на задвижването и високоволтовата батерия са мащабируеми гъвкаво, което позволява използването им при различни автомобилни концепции и сегменти.
EfficientDynamics в най-добра форма: ново задвижване с висок коефициент на полезно действие и типичното за марката разгръщане на мощността
Продължете на следващата страница