Ето го седмото поколение на BMW Серия 3!


2
окт.
2018

AUTO BILD разгледа отвътре новия модел от компактния клас на баварците!

BMW показа в Париж седмото поколение на компактния си модел Серия 3 (G20). Хората от Мюнхен показаха първо седан версията, а комбито Touring (G21) ще се появи порез 2019 г. Делът на продажбите на модела за BMW е 20 процента.

Новата Серия 3 гордо показва своите „бъбреци“, които са оборудвани с аеродинамични клапи заради коефициентът на въздушно съпротивление от 0,23. Предният капак се затваря над фаровете и прави допълнителна извивка.

В профила впечатление прави извивката на Хофмайстер, подчертана с декоративен елемент. Надвесите на каросерията и пропорциите са типични за Серия 3.

В задницата личат изцяло новите задни светлини – с редуциран дизайн и светлинен подпис под формата на буквата L. Ауспуховите тръби пък са истински.

След премиерата си на автомобилния салон в Париж, моделът на баварците ще бъде на пазара на 19-ти март 2019 г. Засега от BMW не дават информация относно цената, но се очаква тя да бъде на нивото на предшественика.

Позицията на седене във вътрешното пространство е ниска, кокпитът е ориентиран към водача. На снимката виждате седалките M-Sport.

Материалите са висококачествени, а арматурното табло на Серия 3 е изчистено, но все пак по него има бутони.

Разбира се както при всички модели на BMW новооформеният лост на автоматичната трансмисия и iDrive-контролерът са разположени на централната конзола.

Предлаганото място е много добро – редакторът с ръст 1,95 метра се чувстваше удобно, като дори на задната седалка позицията на седене бе прилична.

Опционално новата Серия 3 ще се предлага с най-новото поколение на инфотейнмънт системата на BMW: също, както в X5, Серия 8 или Z4 на борда е Operating System 7.0. Така Серия 3 е технически оборудвана за Intelligent Personal Assistant.

За пазарния старт BMW ще предлага новата Серия 3 с пет моторизации: два бензинови мотора (320i със 184 к.с. и 330i с 258 к.с.). И двата двигателя са турбо, 4-цилиндрови. Трите дизелови варианта са следните: 318d (150 к.с.), 320d (190 к.с.) и нов редови 6-цилиндров агрегат в 330d. Последният разполага с 265 к.с.

Трансмисията при всички моторизации е 8-степенната автоматична на ZF 8HP. Механична скоростна кутия ще се предлага само за малкия дизел в 318d и в 320d. Опционално към пазарния старт за 320d ще се предлага и двойно задвижване (xDrive).

За 2019 е планирана и Plug-in-хибридна версия с изцяло електрически пробег от до 60 километра (330e iPerformance), както и M Performance-версия с 6-цилиндров бензинов мотор (M340i xDrive) и 374 к.с.

По-късно от Мюнхен ще пуснат и 318i с 3-цилиндров двигател (140 к.с.).

 

Още по темата

Card image cap
Бруталният Dodge Demon с 840 к.с. вдига предните колела във въздуха при старт!

12
апр.
2017

По данни на FCA машината е най-бързата серийна кола на разстояние от четвърт миля

Card image cap
Това A4 поема по различни пътища

11
ян.
2016

Новото Audi A4 allroad не само изглежда солидно, но е и такова. AUTO BILD се убеди в това в Детройт.

Card image cap
Skoda освежи Citigo

10
февр.
2017

Малкият модел на чехите получава лек фейслифт: основните промени са по предната част на колата и интериора

Card image cap
Ferrari 812 Superfast: новият суперавтомобил с 800 к.с.

16
февр.
2017

Бъдещото „конче“ ще дебютира в Женева и ще бъде първият модел на италианците с електрическото сервоуправление

Card image cap

В последния брой:

Архив >