Ето го новия Golf 8!

2410
2019

Непосредствено преди официалната премиера на Golf 8 на 24 октомври в Интернет „изтекоха“ снимки на новия модел. Екстериорният дизайн в основата си вече беше разкрит благодарение на подобни „изпуснати“ снимки. Новите кадри обаче представят автомобила много детайлно – което не се беше случило до момента. Отпред правят впечатление преди всичко закръглените форми и стигащият много ниско капак на двигателя. Радиаторната решетка се явява малка ивица между фаровете, които са издължени и сякаш се вливат в калниците. Предната броня разполага с голям въздухозаборник точно под регистрационната табела. При R-Line освен по-широк въздухозаборник има и черна декорация, която обгръща отвора отстрани. Вероятно подобен дизайн ще има и новият GTI. Въпреки големия брой промени осмото поколение на бестселъра отново е лесно разпознаваемо като Golf.

Oтзад дизайнерската еволюция е значително по-голяма. Светлините са станали по-тънки и стигат до средата на задния капак. Емблемата на VW е изместена по-надолу. Освен това задният капак изглежда по-широк, отколкото при Golf 7 – което подсказва, че товаренето ще става по-лесно. Дизайнът на задната престилка имитира двойни ауспухови тръби.

Вече са ясни и размерите на новия VW: той ще бъде с дължина 4,28 м, с около 3 см повече от седмото поколение. По отношение на височината той е пораснал незначително – само до 1,46 м. Междуосието трябва да бъде увеличено от 2,64 на 2,84 м. Ето защо трябва да очакваме повече пространство в купето.

Най-интересни са кадрите, които представят кокпита. Те доказват, че новата структура на кокпита почти не разполага с бутони. Средната част на таблото е насочена леко към водача. Централният монитор сякаш се слива с дигиталния инструментален клъстер непосредствено пред погледа на водача. Под тъчскрийна откриваме контролния панел за климатика и за управление силата на звука с т.нар. „тъчслайдери“. Това вече ни е познато от ID.3. Горе в централната конзола има голямо отделение за вещи. Версиите с DSG-трансмисия разполагат със съвсем малък селектор за контрол на скоростната кутия – който малко напомня на Porsche 911. И за разлика от ID.3, скосеният отдолу волан разполага с класически бутони, а не с тъчпадове.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин