2016
Opel, имам нужда от помощ! Този призив вече ще може да бъде отправен и от българските клиенти на марката от Рюселсхайм – защото системата OnStar вече е активна и у нас. Тя предлага денонощна връзка с обучен консултант – 365 дни в годината. Сътрудникът от другата страна на линията ще може да ви помага в (почти) всякакви ситуации: най-ценната функция е съдействието и локализацията на колата при ПТП, но наред с нея може да бъде направена диагностика на колата в реално време, контрол на автомобила през смартфона (подаване на команди от разстояние – напр. заключване/отключване, активиране на клаксона/светлините), хотспот – в зависимост от страната, и др.), съдействие при кражба на колата, изпращане на желана дестинация към навигационната система и т.н. За първата година абонаментът за услугата ще бъде безплатен, а след това ще струва малко 20 лева на месец или почти 200 лева, aко се плаща на година.