2017
От Daimler разкриха информация за задвижването на хиперавтомобила Project One: благодарение на електрически турбокомпресор турбинираният „шестак“ трябва да реагира по-бързо дори от атмосферен агрегат! Моторът ще засмуква студен въздух посредством голям карбонов въздухозаборник, разположен директно зад пътническата клетка. Изцяло на ток хибридът с 4 електродвигателя ще изминава само 25 км – точно колкото и конкурента Porsche 918 Spyder.
Все още не е ясно дали от AMG ще успеят да постигнат относителна мощност от 1 к.с. на кг. Батерията и задвижващите компоненти тежат общо 520 кг. Ето защо имаме основание да вярваме, че тегло под 1300 кг е напълно реалистично – а с това и динамични постижения поне като на Koenigsegg и компания. Мощността от 1300 к.с. ще бъде постигната освен с електродвигатели и с 1,6-литроия турбомотор от F1-болида на Mercedes, генериращ 759 к.с. при 11 000 об/мин. Три от електрическите машини ще генерират по 120 кВт, а четвъртата – 80 кВт. Засега се знае, че най-късно на 50 000 км 6-цилиндровият мотор с вътрешно горене ще има нужда от цялостно сервизиране.