2017
В продължение на един месец, на партерния етаж на Paradise Center, Renault представя новия електромобил – ZOE , а пред кино Cinema City в търговския център разполага иновативна детска площадка ZOE. Целта е чрез специални клатушки децата да генерират енергия докато си играят и се забавляват. Събитието е част от лансиращата кампания на новото Renault ZOE с удължен пробег от 400 км. Пред клатушките е разположен екран, който отмерва зареждането на батерията в зависимост от отчетените километри. Максимумът, който може да бъде достигнат, е 400 км, колкото е пробегът на новото Renault ZOE. На всеки 20 км екранът показва любопитни факти за енергоспестяването и опазването на околната среда.
Кампанията стартира заедно с премиерата на детския анимационен филм „Колите 3“. Всеки родител може да снима детето си на площадката с Макуин и Renault ZOE и да участва в игра за спечелване на два билета за прожекция на „Колите 3“. Единственото условие е снимката да бъде качена във Facebook страницата на Renault България – www.facebook.com/renault.bg. Томболата ще бъде теглена всяка седмица в продължение на един месец.