Електрическото 208 се управлява доста уверено


9
окт.
2019

Със 136 к.с. и 260 Нм електрическата версия на 208 е най-мощната досега от второто поколение на малкия „французин“. AUTO BILD тества Peugeot e-208

Най-мощното 208 от второто поколение на модела е електромобил. e-208 разполага със 136 к.с. и е малко по-луксозен в сравнение с варианта с двигател с вътрешно горене. Познава се по липсващите ауспухови тръби, синята радиаторна решетка и сините „e“-емблеми отстрани. Качването, кокпитът, лостът на трансмисията – всичко е като при бензиновата версия. Включвате на режим D и e-208 ускорява за  8,1 секунди до темпо 100 км/ч, но тогава обещаните от Peugeot 340 километра пробег ще се стопят като лед на слънце. Максималният въртящ момент от 260 Нм прави малката кола уверена, а теглото от  1558 килограма придават малко повече комфорт на иначе стегнатото окачване.

Серийно разполагате с три режима на движение (Eco, Normal и Sport), а под D се намира допълнителният режим B за по-силно спиране, което влива енергия в батерията с капацитет 50 кВтч. В нормален режим по време на теста Peugeot харчеше според бордовия компютър  18,8 кВтч. на 100 километра. С 60 000 лв. базова цена „французинът“ не е съвсем евтин.

Още по темата

Card image cap
Тази Laguna e надеждна!

12
юли
2017

Предшествениците навредиха на доброто име на Renault. След 100 000 километра актуалното комби на Laguna се опитва да го възстанови.

Card image cap
Близко до серийно: електрическото Porsche

17
ное.
2017

През 2019 г. на пазара ще се появи първото електрическо Porsche - неговото име е Mission E. AUTO BILD тества студията

Card image cap
Новият Suzuki Baleno срещу Hyundai i20 и Mazda 2

31
авг.
2016

С новия Baleno Suzuki иска да бъде отново в челото на малките коли. За целта японците са оборудвали модела с над 100 к.с. и много място. Звучи интересно…

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: