Електрическото 208 се управлява доста уверено


9
окт.
2019

Със 136 к.с. и 260 Нм електрическата версия на 208 е най-мощната досега от второто поколение на малкия „французин“. AUTO BILD тества Peugeot e-208

Най-мощното 208 от второто поколение на модела е електромобил. e-208 разполага със 136 к.с. и е малко по-луксозен в сравнение с варианта с двигател с вътрешно горене. Познава се по липсващите ауспухови тръби, синята радиаторна решетка и сините „e“-емблеми отстрани. Качването, кокпитът, лостът на трансмисията – всичко е като при бензиновата версия. Включвате на режим D и e-208 ускорява за  8,1 секунди до темпо 100 км/ч, но тогава обещаните от Peugeot 340 километра пробег ще се стопят като лед на слънце. Максималният въртящ момент от 260 Нм прави малката кола уверена, а теглото от  1558 килограма придават малко повече комфорт на иначе стегнатото окачване.

Серийно разполагате с три режима на движение (Eco, Normal и Sport), а под D се намира допълнителният режим B за по-силно спиране, което влива енергия в батерията с капацитет 50 кВтч. В нормален режим по време на теста Peugeot харчеше според бордовия компютър  18,8 кВтч. на 100 километра. С 60 000 лв. базова цена „французинът“ не е съвсем евтин.

Още по темата

Card image cap
BMW X5 xDrive40e: за по-чиста съвест

30
май
2016

Plug-in хибридът в гамата на Х5 осиурява възможност за шофиране с нулеви вредни емисии, без да лишава водача си от типичното BMW усещане

Card image cap
Ford Focus RS: Дрифт с натискане на бутон – функционира ли наистина?

24
авг.
2016

Focus RS има специален бутон за дрифт. Ние го тествахме

Card image cap

В последния брой:

Архив >