„Електрическата Kona има голям пробег и през зимата“


30
дек.
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ДОКАТО НЯКОИ КЛИЕНТИ СЕ РАДВАТ НА БЪДЕЩИЯ VW ID.4, ние вече се движим спокойно с нашия Kona Elektro по магистралата със 130 км/ч. Дори и през зимата. Hyundai опровергаха отдавна преди VW твърдението, че електромобилите не са годни за използване през зимата. Колегата ни Шрийбер избра за своята командировка Хамбург-Дрезден-Тюрингската гора-Хамбург въпреки температури около нулата електрическия SUV от Корея. Неговият извод след 2 дни и изминати 1269 километра с модела с батерия с капацитет 64 кВтч.: „Kona е идеален за пътуване на дълги разстояния по магистралата.“ Основните причини освен голямата батерия: бързото време за зареждане и междувременно големия брой зарядни станции по паркингите на магистралите. Hyundai зареждаше с от 50 до 74 кВт.; веднъж 19 минути ни бяха достатъчни за допълнителен пробег от почти 150 километра. Накрая сметката за ток бе 112 евро – горе-долу на нивото на зареждане с бензиново гориво (107 евро).

+ разходът при шофиране по магистрала (при включено отопление) е под 20 кВтч. на 100 км; посочените данни за разхода са верни

– по-малко вътрешно пространство в сравнение с други електрически SUV-ове заради архитектурата на модел с двигател с вътрешно горене. Веднъж кабелът за зареждане се откачи много трудно.

HYUNDAI KONA ELEKTRO

СТАРТ 24-ти септември 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 36 229 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 8789 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 18,8 кВтч./100 км   

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >