Електрификация за новото поколение BMW X5


1
сеп.
2019

C въвеждането на пазара на новото BMW X5 xDrive45e портфолиото от задвижвания на Sports Activity Vehicle (SAV) вече се разширява и с Plug-in хибридна система. При второто поколение на BMW X5 с електрифицирано задвижване специфичният за модела редови шестцилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo е комбиниран с най-актуалната технология BMW eDrive. Последователният напредък в областта на Plug-in хибридните задвижвания осигурява повишена до 290 кВт/ 394 к.с. системна мощност, значително по-голям електрически пробег, както и значително понижени стойности на разхода на гориво и емисиите на СО2 в сравнение с предишния модел.

С чисто електрическия си пробег от 67 до 87 км при новия тестов цикъл WLTP респективно около 86 до 97 км при тестовия цикъл NEDC стойностите на предшественика са увеличени повече от 3 пъти. В същото време средният разход на гориво и емисиите на СО2 на новото BMW X5 xDrive45e вече са1,9 до 1,2 л/ 100 км при WLTP респективно 2,0 до 1,7 л / 100 км при NEDC, съответните стойности на емисиите на СО2 са понижени до 44 до 27 г/ км (WLTP) респективно 47 до 39 г/ км (NEDC). Средният разход на електроенергия на новото BMW X5 xDrive45e е от 28,3 до 23,1 кВтч/ 100 км (WLTP) респективно 23,5 до 21,5 кВтч/ 100 км (NEDC). Максималната скорост в чисто електрически режим на движение е повишена от 120 до 135 км/ч. Новите върхови стойности са резултат от изцяло новоразработената техника на задвижването.

То се състои от трилитров редови шестцилиндров двигател с мощност 210 кВт/ 286 к.с. от най-новото поколение агрегати на семейството BMW EfficientDynamics и технологията BMW eDrive от четвърто поколение. Електромоторът с мощност 83 кВт/113 к.с., литиево-йонната батерия с повишен до 24,0 кВтч бруто енергиен капацитет и модернизираната управляваща електроника за интелигентно управление на енергията осигуряват на Plug-in хибридната система на BMW X5 xDrive45e неподражаема характеристика на разгръщането на мощността и впечатляваща ефективност. Комбинацията от двете задвижвания генерира системна мощност от 290 кВт/ 394 к.с., както и максимален системен въртящ момент от 600 Нм. Двигателят с вътрешно горене и електромоторът подават мощността си към осемстепенна трансмисия Steptronic от най-ново поколение и интелигентното задвижване на четирите колела BMW xDrive. По този начин мощността както в чисто електрически режим, така и при ползване на двигателя с вътрешно горене респективно и на двата агрегата се пренася към четирите колела, за да може винаги да се гарантира спортна радост от шофирането на пътя и уверена офроуд динамика по нестабилни терени. Новото BMW X5 xDrive45e ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,6 сек, тоест 1,2 сек. по-бързо от предишния модел. Максималната му скорост е 235 км/ч.

Благодарение на позиционираната в дъното на автомобила високоволтова батерия центърът на тежестта на автомобила е разположен по-ниско в сравнение с моделните варианти на SAV-а с конвенционално задвижване. Вместимостта на багажника на новото BMW X5 xDrive45e е по-малка със само около 150 литра. При ползване на всички места за седене вместимостта на багажника е 500 литра, след сгъване на облегалките на задните седалки тя се увеличава до 1 720 литра. Вместимостта на резервоара е 69 литра и е подходяща и за дълги пътувания.

Още по темата

Card image cap
Това е Seat Tarraco

19
февр.
2018

След Arona и компактния Ateca сега на пазара предстои да излезе Seat Tarraco. Испанците показаха първи снимки, а AUTO BILD ще ви даде информация за модела

Card image cap

В последния брой:

Архив >