2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ЗАД ВОЛАНА НА i30 N винаги се сещам за един известена френски актьор. Надарен и талантлив, но проявяващ любов към чашката. Ако пришпорите N на затворена писта и се въодушевите от фино настроения блокиращ се диференциал, прецизния спортен режим и изключителните резерви на мощност, стойности на разхода на гориво над 20 литра едва ли ще ви впечатлят. Във всекидневието дори и екологичният режим сам по себе си е предизвикателство – ако искате да паднете под 10 литра на 100 км. 9,2 л/100 км по време на теста си е направо страхотно постижение. Щом започнахме с мрънкането: сервизните интервали от на 10 000 километра са досадни. Иначе всички ние в редакция обичаме i30 за това, че е суров и честен. Изглежда диво и наистина е див. Фината му настройка си личи на всеки метър. Тази машина е оптимизирана за пистата. Последователно както малък брой модели. А за шоуто, което тя прави там, спокойно ѝ прощаваме някои странности. Наздраве!
+ супербърз, с як звук, нефилтриран. Освен това с лесно управление на кокпита, стегната скоростна кутия, непобедим по отношение на „цена-качество”.
– доста твърд и шумен в ежедневието. Висок разход на гориво, скъпа поддръжка заради сервизни интервали от 10 000 км.
HYUNDAI i30 N
СТАРТ 22-ти октомври 2021
ЦЕНА С ЕКСТИРТЕ 39 980 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 26 785 км
ТЕСТОВ РАЗОД НА ГОРИВО 9,2 л А 95 Н/100 км