Екстремно BMW E92 M3 с много карбон

2309
2021

В Tuning Trophy Germany ще участва едно BMW E92 M3 от екстра класa. Неговият притежател е инвестирал шестцифрена сума в своята „играчка за пистата” и почти не е оставил непроменена някоя част на автомобила

Дали това е автомобил за нормални пътища? Въпросът тук наистина е основателен, тъй като с огромен бюджет автомобилът е тунингован в кола за пистата. Неговият притежател Мартин Там иска да спечели Tuning Trophy Germany, новото телевизионно шоу на DMAX и AUTO BILD.

При този автомобил просто трябва да започнем с двигателя. Първоначално в предницата има 4-литров V8-атмосферен двигател с обозначението S65. Той обаче е изхвърчал и е заменен от собствена конструкция. Като блок на двигателя служи P65B45 V8, използван и в състезателния автомобил Z4 GT3. Агрегатът е допълнен с дроселни клапи, нови цилиндрови глави, титанови пружини, разпределителни валове Schrick и други. Освен това двигателят е преработен за работа със сух картер с регулирано налягане на маслото, чийто резервоар е разположен в багажника. Сега моторът е с работен обем от 4,5 литра – така V8-атмосферният двигател разполага с 560 к.с. Трансмисията е 7-степенна автоматична с два съединителя и едномасов маховик.

Почти всички части на каросерията са от карбон

На външен вид този M3 също се конкурира със състезателната версия. Добавките: предна броня със сплитер от GTS, задно крило на GT4, преден и заден капак, калници с вентилационни отвори, капаци на страничните огледала М Performance-, както и много други части – всичките от карбон. В интериора виждаме седалки тип корито, волан с тапицерия от алкантара, предпазни колани а ла тиранти и дигитален кокпит. Колко е струвало всичкото това удоволствие? 50-годишният собственик е инвестирал почти 440 000 лв. в своето M3, без да включваме базовия автомобил. Дали това ще е достатъчно за спечелването на Tuning Trophy Germany? 

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин