2018
Тази версия на модела Audi за Pikes Peak, е създадена за 1000 часа ръчен труд и е с екстремна конструкция и екстремна мощност. Предницата на автомобила е от двуврато Audi 80 от 1985 г., а задната част – от Quattro-Coupé от 1986 г.
Двигателят е имплантиран от Audi S4 от 1994 г. Докато от Audi използват 6-степенна трансмисия при оригинала, тук за превключването на предавките се грижи 5-степенна скоростна кутия от Audi 200 quattro 20V.
Разпределението на спирачното усилие може да бъде променяно посредством въртящ се превключвате зад скоростния лост.
Вдигат силен шум: ауспуховата уредба и крайната тръба Wastegate.
ИЗВОД
Audi S1 Pikes Peak – няма как да бъде по-мощно и по-екстремно просто: ако искате да контролирате чудовището с 600 к.с., освен от кураж, се нуждаете и от солидна порция умения във връзка с шофирането. Естествено дори и с тези предпоставки е малко вероятно да се доближите до гения на рали-легендата Валтер Рьорл. Версията на крилатото чудовище доставя невероятно удоволствие на затворена писта – за съжаление само там, тъй като автомобилът не притежава разрешително за движение по нормални пътища.