Екстремен, по-екстремен, Imola Roadster

2012
2023

ОЩЕ ПРЕЗ 2020 Г. PAGANI представи Imola особено екстремна версия на Huayra – като отдаване на почит към едноименната италианска писта. От разполагащото с 827 к.с. и струващо десет милиона лева Coupé са произведени пет екземпляра. Три години по-късно Pagani пускат и Imola Roadster. Моделът няма да носи името Huayra – също както и Imola Coupé. Роудстърът е още по-екстремен от разполагащия с 802 к.с. и произведен само 40 пъти Huayra Roadster BC. Особено впечатляващи са огромните вентилационни отвори в предницата. Двигателят е известен в основната си форма и фиксираното задно крило. В Imola Roadster мощността е още повече увеличена, така е автомобилът разполага с 850 к.с. и 1100 Нм. Трансмисията е секвенциална Xtrac, а задвижването – задно. Imola Roadster е с 20-/ 21-цолови джанти с размер 265/30 R 20 и 355/25 R 21, с полусликове на Pirelli P Zero Trofeo RS. С тегло от 1260 килограма Imola Roadster е само с 14 кг по-тежка от Imola Coupé. Колко важна е темата за леката конструкция при Pagani, става ясно от лака. Благодарение на особено лека лак „Acquarello“ са спестени пет килограма, без това да е сметка на качеството. Pagani посочват за максимална скорост 350 км/ч, а за ускорението още няма данни. Италианците не дават информация и за цената на лимитирания на осем екземпляра Imola Roadster. След като обаче цената на Imola Coupé през 2020 г. беше 10 милиона лева,  Imola Roadster вероятно ще струва повече. Не че има значение, но осемте автомобила Imola Roadster вече са разпродадени.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин