Екзотичният Cadillac SRX като употребяван


19
апр.
2018

На пазара за употребявани автомобили понякога големите и луксозни SUV-ове могат да се окажат доста изгодни предложения – особено, когато са на определена възраст. Но точно при внушителните SUV-ове трябва да бъдете особено внимателни – AUTO BILD ще ви разкрие силните и слабите страни на благородните SUV-ове

 

Cadillac SRX: период на производство: от 2004 до 2009 г., два бензинови двигателя, V6 с 258 к.с. и V8 с 325 к.с. Изборът не е много голям, а предложенията започват от 15000-16000 лв. Ако искате V8 мотор, то ще трябва да приготвите около 22 000 лв. – в този случай очаквайте пробег от 100 000 километра.

По-редкият 3,6-литров V6 е минимално по-бавен от 4,6-литровия V8 (201 спрямо 225 км/ч). За 8,1 секунди вдигате 100 км/ч. V8 е с една секунда по-бърз. При разхода V6 е с около 2 литра по-икономичен на 100 километра. V8 харчеше по време на теста 18,1 л. Чудесна екстра: големият плъзгащ се покрив.

Индивидуалистите ще се радват, тъй като моделът SRX не се среща често по пътищата. Да говорим за елегантност би било малко прекалено, но този всъдеход на Cadillac все пак изглежда доста прилично. Прилича малко на по-високо комби. Теглото му е 2175 килограма, но заслугата за това не е изцяло на перманентното двойно задвижване на SRX. С дължината си от 4,95 метра „американецът“ е с почти 30 сантиметра по-дълъг от X5 (E53). По отношение на изработката има какво още да се желае, но затова пък SRX винаги е богато оборудван: ксенонови фарове, комфортни кожени седалки, сензори за светлини и дъжд, бордови компютър с индикатор за налягането в гумите. Доплащащи по времето на покупката са били двете допълнителни седалки на третия ред, с които SRX се превръща в седемместен модел. като цяло американският SUV е комфортен автомобил за дълъг път. Окачването му е приятно стегнато, а шумоизолацията във вътрешното пространство доста добра. Малко нервност внася автоматичната трансмисия, която превключва твърде бързо на по-ниска предавка.

Заради голямата дължина на модела багажното му отделение също е подобаващо – максималната му вместимост е 2000 литра.  неособено добра характерна черта на SRX са слабите му спирачки. На „американеца“ са необходими 46 метра, за да спре напълно от скорост 100 км/ч. За сравнение другите автомобили от този сегмент спират дори 10 метра по-рано.

SRX не разполага с много добри предпоставки за разходки извън асфалтирани пътища: надвесите на каросерията му са твърде дълги, няма понижаващи предавки. Така с комфортно ориентираното си окачване Cadillac е по-скоро паркетен SUV. Ако предпочитате богатото оборудване, то няма да сбъркате със SRX. Имайте предвид, че разходите за поддръжка на американския модел не са малки.

Още по темата