Екатерина Стратиева става посланик на кампания за превенция на пътя на Bosch Car Service в България


19
авг.
2021

Трикратната европейска рали шампионка апелира за превантивна
подготовка на автомобила и отговорно поведение при шофиране

Bosch Car Service, част от дивизия Автомобилно оборудване на
водещия световен доставчик на технологии и услуги Бош, започна нова
кампания с фокус върху превантивната подготовка на автомобила за
различните сезони и отговорното шофиране. Посланик на инициативата е
Екатерина Стратиева, трикратен носител на трофея при жените на
Европейския рали шампионат (FIA ERC).
Кампанията на Bosch Car Service в България има за цел да повиши
информираността на водачите и да помогне за намаляване на пътните
инциденти. По време на инициативата Екатерина Стратиева и специалисти
от сервизната мрежа на компанията ще дават полезни съвети на шофьорите
как да проверят и подготвят автомобила, как да реагират при различни
метеорологични условия и критични ситуации при пътуване, за да
предотвратят възникването на инциденти.
„Радвам се, че съм част от кампанията на Bosch Car Service. За мен
шофирането не е игра, а отговорност. Безопасността на пътя е моя лична
кауза и вярвам, че с инициативата ще помогнем на водачите да се справят с
предизвикателни ситуации на пътя. Същевременно, ще ги запознаем с най-
важните изисквания за поддържането на автомобила в изправно състояние,
което е една от основните предпоставки за избягване на инциденти и
безопасност за шофьора, спътниците му и останалите участници в
движението“, споделя Екатерина.
В момента Bosch Car Service е най-голямата верига от независими
автосервизи в света и в България. Тя разполага с над 15 000 партньора в
150 държави като над 7000 от тях са в Европа, а у нас броят им е 57. През
настоящата 2021 г. Бош празнува 100 години от създаването на най-
дългогодишната мрежа от независими сервизи в световен мащаб Bosch Car
Service.
100 години партньорство – движеща сила на глобалния пазар
Като партньори в глобалната сервизна верига на Бош, автосервизите
получават подкрепа под формата на модерна диагностична техника,
ефективна логистика на резервни части и маркетингова стратегия.
Партньорските сервизи по целия свят развиват успешен бизнес с помощта
на информационните и консултантските услуги за всички автомобилни
марки, на модерното сервизно оборудване и на постоянно растящата
експертиза на Бош. Клиентите се възползват от високата наличност на
оригинални части на Бош, както и от услугите на квалифицираните
автомобилни техници, които винаги са в крак с най-актуалното,
благодарение на редовните курсове за обучение.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин