2018
Peugeot 308 GTi е сред впечатляващите компактни спортисти на пазара: великолепен, макар и нерядко подценяван (без основание) модел с мощен турбобензинов агрегат с 270 к.с. и чудесна управляемост. Мнозина харесват по-скоро спокойната му натура и пригоденото за всекидневието окачване. За някои пък френският автомобил е прекалено сдържан по отношение на външността си. Специалистите на тема окачване от H&R са намерили решение – със спортни пружини и увеличения на следата.
Специално настроените спортни пружини смъкват 308 GTi с 20 милиметра към асфалта и според H&R му осигуряват значително повече динамика. За да придадат повече обем на серийните 19-цолови джанти в калниците тунинг-специалистите са подготвили и увеличения на следата Trak+, които позволяват увеличение на следата в диапазона от 5 до 30 милиметра.
Пружините струват 550 лв., а увеличенията на следата – по 90 лв. на ос. Те се предлагат за всички версии на Peugeot 308 GTi включително моделите от фейслифтовете.