Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
RENAULT И КЛЮЧОВЕ-КАРТИ: тази връзка никога не е била хармонична. Преди петнайсетина години една тестова Laguna бе напът да ме побърка с новата тогава „Keyless Entry and Drive“. Накрая трябваше да ме извози репатрак, тъй като вече нищо не се получаваше – нито Entry, нито Drive. За щастие при Captur нещата не стоят така. Но въпреки това не препоръчваме „французина“ като кола за бягство след банков обир. Тъй като комуникацията между ключа-карта и стартовия бутон не е перфектна, до потеглянето минава известно време. Автоматичната трансмисия с два съединителя също малко ненужно спъва иначе пъргавия бензиновия мотор със 130 к.с. Иначе автомобилът е надежден: досега не е имал непланирани посещения в сервиза. Дано продължи така!
+ голям монитор с фина графика, приличен комфорт на возене, щадящи гърба тапицерии на седалките.
– усещане за недостатъчно пространство, синтетично управление, управлението не отвлича вниманието.
RENAULT CAPTUR TCe 130
СТАРТ 23-ти септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 29 925 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 18 912 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км