2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ЧОВЕК ТРЯБВА ДА СИ ПРИЗНАВА ГРЕШКИТЕ. Е, добре: от няколко години карам SUV. А след това тръгнах на пътешествие със Серия 3 Touring. Оттогава се питам, кога автомобилната еволюция успя да ни измами така? Кога достигнахме до идеята, че трябва да заменим практичните и мощни комбита с тези високи модели? Серия 3 и аз – бяхме като хора, които се срещат за първи път и веднага си стават симпатични. Бързо се сприятелихме. Аз му разказах всичко (добра система за гласови команди). Той винаги знаеше, накъде да поеме в живота. Беше спокоен (много приятен, бързо ускоряващ двигател). И винаги предлагаше помощ, когато се налагаше да транспортирам нещо. Единствено не е лакомник – и хубаво, че е така. Написах на един приятел – известен фен на BMW – какъв страхотен автомобил е 320. Той каза, че колата била „съвсем окей”, което би могло да бъде определено като критика. Аз обаче знам, какво има предвид той. Хората вече не се обръщат след 320d. Никой не говори с компанията си за икономичния дизелов двигател. Всеки електромобил с пробег от 120 километра получава повече похвали от съседите. Някои хора се оплакват от асистента за смяна на пътната лента, но нещата се оправят с ъпдейт – вече го направихме.
+ дизелът е мъртъв, да живее дизелът. Страхотен, икономичен двигател с перфектна 8-степенна автоматична трансмисия.
– списъците с доплащащи се екстри на BMW са истинско нахалство. Дори само красивия син цвят струва почти 3900 лв.
BMW 320d TOURING
СТАРТ 6-ти ноември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 626 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 59 609 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел/100 км